Mitä ilmeisia pelejä saa iphonelle? (:
iphone pelit
9
267
Vastaukset
- hellouzzz
ainaki sanajahti, draw something, tap the frog, temple run..... sitte kanttii ladata instagram!
- Sellainentapaus123
Niin pelit voivat olla ilmaisia, tai lähes. Kun latasin pari (Angry Birds Star Wars, Paradise Cove) tällaista peliä kännykkääni ja poikani pelasi pari tuntia niin luottokortilleni lävähti yli 1700 €:n lasku. Pelien lataaminen kysyi salasanaa, mutta niiden pelaaminen ja laskuttaminen tapahtui automaattisesti.
Laskutuksen lopettaminen ei onnistunut ihan helposti, eivät reklamaatiot ja rajoitukset tepsineet. Vasta kortin tietojen tuhoaminen sai laskut loppumaan. Firmat vain pahoittelevat ja kertovat, miten jatkossa syytä toimia.
Sellainen tapaus- uusi-iphone
voi kauhistus! Kiitos paljon nii tietää varoa :)
- iPodinkäyttäjä
Mun äiti inhoo käyttää luottokorttia. Mulla on iPod. Onneksi ärrältä saa iTunes lahjakortteja jotka kelpaavat iPodiin, iPadiin ja iPhoneen
En ihan käsittänyt Sellainentapaus123 että onko sulla iPhone? Jos on niin sinun olisi kannattunut ostaa sellainen lahjakortti, 15 euron. Mun iPodissa ei oo ollenkaan luottokortin numeroa. Ja kun poikasi olisi ostellut Angry Birdseihin jotain lisäjuttuja niin ei olisi mennyt 15 euroa enempää. Suosittelen käyttää noita lahjakortteja! - ssköks
oliko toi siis ipohenalla vai iha vaikka samsungin kännykällä latasin tänää nimittäi yli 6 pelii ja öö.... ehh jos mullekkin tapahtuu noin saan vanhemmilta mukavan raivarin!!!!!
- Osku
Mainitsit sen Instagramin. Miten voin tehdä Instagramiin käyttäjä-tunnuksen?
- hellouzzz
sen voi tehä iphonella :)
- Osku
hellouzzz kirjoitti:
sen voi tehä iphonella :)
No sehän ovelaa. Haluatko ikein lahjoittaa minulle iPhonen?
- viisi + kaksikymmentä
http://adf.ly/IwWcA
venaa 5 sec ja paina yläkulmast "skip ad"
nii siin on paras ilmane peli mitä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174470
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.273010Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062325Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341964- 1841686
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341655Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131353Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266- 391232
Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61219