Mitä ilmeisia pelejä saa iphonelle? (:
iphone pelit
9
256
Vastaukset
- hellouzzz
ainaki sanajahti, draw something, tap the frog, temple run..... sitte kanttii ladata instagram!
- Sellainentapaus123
Niin pelit voivat olla ilmaisia, tai lähes. Kun latasin pari (Angry Birds Star Wars, Paradise Cove) tällaista peliä kännykkääni ja poikani pelasi pari tuntia niin luottokortilleni lävähti yli 1700 €:n lasku. Pelien lataaminen kysyi salasanaa, mutta niiden pelaaminen ja laskuttaminen tapahtui automaattisesti.
Laskutuksen lopettaminen ei onnistunut ihan helposti, eivät reklamaatiot ja rajoitukset tepsineet. Vasta kortin tietojen tuhoaminen sai laskut loppumaan. Firmat vain pahoittelevat ja kertovat, miten jatkossa syytä toimia.
Sellainen tapaus- uusi-iphone
voi kauhistus! Kiitos paljon nii tietää varoa :)
- iPodinkäyttäjä
Mun äiti inhoo käyttää luottokorttia. Mulla on iPod. Onneksi ärrältä saa iTunes lahjakortteja jotka kelpaavat iPodiin, iPadiin ja iPhoneen
En ihan käsittänyt Sellainentapaus123 että onko sulla iPhone? Jos on niin sinun olisi kannattunut ostaa sellainen lahjakortti, 15 euron. Mun iPodissa ei oo ollenkaan luottokortin numeroa. Ja kun poikasi olisi ostellut Angry Birdseihin jotain lisäjuttuja niin ei olisi mennyt 15 euroa enempää. Suosittelen käyttää noita lahjakortteja! - ssköks
oliko toi siis ipohenalla vai iha vaikka samsungin kännykällä latasin tänää nimittäi yli 6 pelii ja öö.... ehh jos mullekkin tapahtuu noin saan vanhemmilta mukavan raivarin!!!!!
- Osku
Mainitsit sen Instagramin. Miten voin tehdä Instagramiin käyttäjä-tunnuksen?
- hellouzzz
sen voi tehä iphonella :)
- Osku
hellouzzz kirjoitti:
sen voi tehä iphonella :)
No sehän ovelaa. Haluatko ikein lahjoittaa minulle iPhonen?
- viisi + kaksikymmentä
http://adf.ly/IwWcA
venaa 5 sec ja paina yläkulmast "skip ad"
nii siin on paras ilmane peli mitä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108