Risingshadow - scifi ja fantasiakirjasivusto

Otus

Törmäsin muutama päivä sitten Risingshadow.fi sivustoon, joka oli minulle aivan uusi tuttavuus. Ilokseni havaitsin, että tuolta sivustolta löytyy tietoja kaikista suomennetut scifi- ja fantasiakirjat mitä ikinä julkaistu! Yhteisö vaikuttaa myös hyvin aktiiviselta ja ystävälliseltä. Olen hieman ihmeissäni, että noin suureen sivustoon en ollut aiemmin törmännyt.

Oletteko te tutustuneet Risingshadowiin ja mitä ajatuksia teillä on sivustosta? Jos sivut taas ei ole tutut, niin kannattaa kurkata osoitteeseen http://www.risingshadow.fi :)

2

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahko-

Olen käyttänyt Risingshadow'n sivuja jo jonkin aikaa, vaikka en ole sinne vielä itse rekisteröitynyt. Sivut ovat erittäin informatiiviset ja varmasti Suomen parhaimmat sci-fi ja fantasiasivut.

Se mistä itse tykkään on uusien ja tulossa olevien kirjojen listaukset. Todella helposti näkee mitä kirjoja on julkaistu lähiaikoina ja mitä odottaa löytäväksi kohta kauppojen hyllyiltä. Sivujen kautta olen myös löytänyt paljon uutta luettavaa.

• Ville-Mark

Itse olen löytänyt nämät sivut joskus pari vuotta sitten, mutta vasta nyt muutama kuukausi takaperin aloin siellä todenteolla käydä. Itsellä kokemus on se, että jos vähänkään fantasia, scifi, maailmanloput ja muut "erikoisemmat" genret kiinnostaa, niin kannattaa sinne suunnata ! Kaikki kirjat on listattu ja todella monet myös arvostelut, joko ylläpidon tai käyttäjien toimesta. Itsen löysin kanssa monia kirjoja joita tekisi nyt mieli lukea.

Minua kuitenkin ehkä vielä enemmän kiinnostaa juuri nuo foorumit, siellä kun on samanlaisia kirjailijanalkuja kuin minäkin, ja on siellä monia muitakin keskusteluja joita on kiva vain lukea, ja osallistua.

Sen verran paljon löytyy hyvää luettavaa ja tietoa, että toivoisi siellä olevan oikeastaan kaikki muutkin genret (;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe