Risingshadow - scifi ja fantasiakirjasivusto

Otus

Törmäsin muutama päivä sitten Risingshadow.fi sivustoon, joka oli minulle aivan uusi tuttavuus. Ilokseni havaitsin, että tuolta sivustolta löytyy tietoja kaikista suomennetut scifi- ja fantasiakirjat mitä ikinä julkaistu! Yhteisö vaikuttaa myös hyvin aktiiviselta ja ystävälliseltä. Olen hieman ihmeissäni, että noin suureen sivustoon en ollut aiemmin törmännyt.

Oletteko te tutustuneet Risingshadowiin ja mitä ajatuksia teillä on sivustosta? Jos sivut taas ei ole tutut, niin kannattaa kurkata osoitteeseen http://www.risingshadow.fi :)

2

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahko-

      Olen käyttänyt Risingshadow'n sivuja jo jonkin aikaa, vaikka en ole sinne vielä itse rekisteröitynyt. Sivut ovat erittäin informatiiviset ja varmasti Suomen parhaimmat sci-fi ja fantasiasivut.

      Se mistä itse tykkään on uusien ja tulossa olevien kirjojen listaukset. Todella helposti näkee mitä kirjoja on julkaistu lähiaikoina ja mitä odottaa löytäväksi kohta kauppojen hyllyiltä. Sivujen kautta olen myös löytänyt paljon uutta luettavaa.

    • Ville-Mark

      Itse olen löytänyt nämät sivut joskus pari vuotta sitten, mutta vasta nyt muutama kuukausi takaperin aloin siellä todenteolla käydä. Itsellä kokemus on se, että jos vähänkään fantasia, scifi, maailmanloput ja muut "erikoisemmat" genret kiinnostaa, niin kannattaa sinne suunnata ! Kaikki kirjat on listattu ja todella monet myös arvostelut, joko ylläpidon tai käyttäjien toimesta. Itsen löysin kanssa monia kirjoja joita tekisi nyt mieli lukea.

      Minua kuitenkin ehkä vielä enemmän kiinnostaa juuri nuo foorumit, siellä kun on samanlaisia kirjailijanalkuja kuin minäkin, ja on siellä monia muitakin keskusteluja joita on kiva vain lukea, ja osallistua.

      Sen verran paljon löytyy hyvää luettavaa ja tietoa, että toivoisi siellä olevan oikeastaan kaikki muutkin genret (;

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe