Olen ihan hukassa itseni kanssa. Bulimiaa on takana yli 15-vuotta. Olen ollut nyt pari kuukautta oksentamatta, mutta syönyt ihan älyttömiä määriä iltaisin yksin kotona.
Painoa on tullut tänä aikana about 7 kiloa!! Osa toki turvotusta, mutta huhhuh!! En pysty lopettamaan! Päätän joka ilta maatessani räjähtämispisteessä olevan mahani vieressä, että tämä oli viimeinen kerta, huomenna syön normiaannoksia ja blaablaa..
Ja silti joka helvetin ilta syön pellillisen pannaria ja litran jäätelöä kaiken muun syömisen lisäksi.
Joka helvetin ilta pelkään mahalaukkuni räjähtävän. Syön niin paljon, etten pysty edes kävelemään hetkeen.
Olen toki tyytyväinen, etten ole oksennellut vähään aikaan, mutta mitä järkeä tässäkään on? Tarvitsen apua, mutten kehtaa sitä pyytää. Olen täysin yksin näiden asioiden kanssa ja täysin eksynyt elämästä.
Bulimiasta bediin..
1
152
Vastaukset
Täällä toinen samanlainen.. Välillä on bulimisia kausia, välillä "pelkkä" BED.
Viimeksi oksentelua kesti pari kuukautta, nyt taas pari kuukautta oon vaan ahminut oksentamatta. Jotenkin sitä kuvittelee olevansa terveempi "kun en kerta edes oksenna", MUTTA TOTUUS ON ETTÄ IHAN SAIRASTAHAN TÄMÄ ON! Painoa on tullut parissa kuukaudessa 8kg ja karkkia, suklaata, keksejä, ranskalaisia ja muuta höttöä menee alas joka päivä kilokaupalla. Tuntuu ettei kukaan ota syömishäiriötäni tosissaan, koska olen reilusti ylipainoinen. Johtuen tietysti tästä älyttömästä mättämisestä! Täytyisi vissiin olla langanlaiha, että olisi "kelvollinen syömishäiriöiseksi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053651
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472590- 982370
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401934Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261614- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211458- 221308
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?681204