Huhhuh, 45 minuutin päästä lisää kaljaa ja taas lähtee nousuun. Kyllä kännissä on hyvä olla!
Aamukänni parasta
18
1506
Vastaukset
- 0900
Mä lähden nyt hakee konttia, kello on yli 0900 ja rapula painaa!
Vaan ei kauan. - aamukalijat
Mä olin varannut 3 tölkkiä aamuksi, joten kiirusta hakuun ei vielä ole. Viimeinen tölkki menossa, sitten kännykkä äänettömälle ja pienet levot. Sontimassa pitää käydä myös ennen levolle menoa, perse papattaa jo aika äänekkäästi!
- 0900
Kontti haettu, eka tölkki juotu, ja hyvä olo alkaa vallata alaa. Eikun musaa soimaan ja lisää bissee!
- Heh heh..
Idioottikuoro hoilaa ja julistaa typeryyttään.
- AA:n orja
Haista sinä kuivahuikkalainen hevonvittu.
- -----?-----
AA:n orja kirjoitti:
Haista sinä kuivahuikkalainen hevonvittu.
Kiristääkö pipoa ja hermot riekaleina viinan vähyydestä?
- NuoriJuoppo93
uusi juoppojen sukupolvi valtaa kapakin jonka jälkeen alkoon.... Känni jatkukoon aamuun!
- Juoppo suomesta
Idioottiketju mutta totta toinen puoli. Ensimmäisen krapula-aamun känni on todella viinan käytössä parasta. Minut se kyllä ajoi 30 vuoden viinahelvettiin.
- NuoriJuoppo
suosittelen sinulle löylykauhaa perceeseen
- Tekemistä
Nyt kun tuosta puhuitte niin kyllä minä en ainakaan enää nykyään sellasia nousukännejä saa että se voittaisi tuota seuraavana aamuna aloittamisen fiilistä. Mulla ei ole ku varmaa 5 kertaa kun olen lähteny kunnon känni illan ja yön jälkee heti aamusta uuteen nousuun mutta se on kyllä tosiaan jopa parempaa kun nousukänni...joutuu tosin kiskoo muutaman kaljan aika pikasesti aluksi:) mutta kiva kun muistutitte, täytyykin suunnitella jouluostos-ja kylpyläreissua flamingoon niin saa taas tollasen kunnon tekemis viikonlopun:)
- alkon orja
Eipä se mittää, arkipäivät selvinpäin,nyt pinna kireellä,rahat loppu,mykkäkoulua ukon kanssa.Minkäs teet,lisää velkaa ja alkoon,johan rupeaa helpottaa.Mut ku se tilipäivä koittaa ja lompuukias auot kavereilles,ei jää ku pahamaku suuhun ja uutta velkaa hakee ;(
- Kylmät kädet
Kun krapulassa ahdistaa, tulisi se kestää kuin mies. Muuten sinusta tulee alkoholisti.
- K k
Älkää minua katsoko. Olen vielä samoilla silmillä perjantaista.
- .....
Aamusella se on kuitenkin mukavampi aloitella. Lämmintä siideriä jne.
- Juuaaai
Nyt lisää juomaa...on tää hyvää ja mukavaa touhua
- Anonyymi
Aamun/aamupäivän kännit on kyllä aika kivat. Tykkään!
- Anonyymi
Menee hyvä känni hukkaan, jos illalla ryyppää ja menee maate.
Aamusta se on aloitettava. - Anonyymi
Kyllähän se on aamusta känni kaikkein parasta. Kerkiääpi touhuta ja pölistä päivän mittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997