Ennen Elisan ADSL laskutus oli yksi kk. Nyt joutuu kerralla maksamaan kaksi kuukautta eli toisen etukäteen. Ja tätä kehutaan yksinkertaistamisella. Nyt Elisa saa korotta yhden kuukauden rahat etukäteen. Kohta varmaan helpotetaan asiakkaita ja laskutetaan 3 kk etukäteen.
Elisa rahastaa etukäteen
6
605
Vastaukset
- ei rahasta
Siis Elisalla on kaikkien kiinteiden liittymien (lankapuhelinliittymät, ISDN, ADSL, muu internet)- laskutuksessa AINA käytetty kahden kuukauden laskutusväliä! Joten ei tossa ole mitään uutta.
On kumma että keksimällä keksitään jotta saadaan meteliä aikaiseks, toisaalta uskon asialla olevan muutaman älykääpiön tai voipi olla ihan Elisan kilpailijoiden kätyreitäkin.- Epson
Mitä tulee tuohon otsikkoosi niin itse jauhat tuota käytettyä elintarviketta.
Ota asioista selvää ennenkuin niitä noin voimakkaasti julistat. - Elsa
Kenenkäs kätyrin käsialaa se tämä aggressiivinen purkaus oli?
- kuule
Epson kirjoitti:
Mitä tulee tuohon otsikkoosi niin itse jauhat tuota käytettyä elintarviketta.
Ota asioista selvää ennenkuin niitä noin voimakkaasti julistat.Sinä Soneran palkkaamana mainosmiehenä et itse tiedä mitään mistään, luehan tuo edellinen viestini jossa sanoin että Elisa on aina laskuttanut kaksi kuukautta kerrallaan, se on ollut kautta aikojen silloinkin kun ei mitään nettijuttuja ollutkaan vielä! Minullakin on laskutusväli kaksi kuukautta mutta MINÄ EN VALITA! Mitä helvetin väliä sillä on laskuttaako se kahden vai yhden kuukauden välein? Maksettava ne kk-maksut jokatapauksessa on vai koittaako alkuperäinen luistaa maksuista vai mikä mättää?
- Epson
kuule kirjoitti:
Sinä Soneran palkkaamana mainosmiehenä et itse tiedä mitään mistään, luehan tuo edellinen viestini jossa sanoin että Elisa on aina laskuttanut kaksi kuukautta kerrallaan, se on ollut kautta aikojen silloinkin kun ei mitään nettijuttuja ollutkaan vielä! Minullakin on laskutusväli kaksi kuukautta mutta MINÄ EN VALITA! Mitä helvetin väliä sillä on laskuttaako se kahden vai yhden kuukauden välein? Maksettava ne kk-maksut jokatapauksessa on vai koittaako alkuperäinen luistaa maksuista vai mikä mättää?
Olen ollut itsekkin Elisan asiakas joskus joten tiedän kyllä mistä puhun.
Kysymys ei taas ollut siitä millä on väliä ja millä ei,minulle on aivan sama vaikka laskuttaisivat kerran vuodessa.
Kysymys on vain ja ainoastaan siitä että sinä uhoat suureen ääneen asiasta josta et todellisuudessa näy tietävän mitään. - jees
Epson kirjoitti:
Olen ollut itsekkin Elisan asiakas joskus joten tiedän kyllä mistä puhun.
Kysymys ei taas ollut siitä millä on väliä ja millä ei,minulle on aivan sama vaikka laskuttaisivat kerran vuodessa.
Kysymys on vain ja ainoastaan siitä että sinä uhoat suureen ääneen asiasta josta et todellisuudessa näy tietävän mitään.Kun Elisa oli vielä HPY ja minä asuin Helsingissä eikä netistä kukaan tavallinen tallaaja ollut nähnyt edes unta, HPY laskutti puhelumaksut jälkikäteen, perusmaksut (ainakin) osittain etukäteen. Puhelumaksuja on paha laskuttaa etukäteen, sattuneesta syystä. Kun monilla nyt on kiinteä nettiliittymä, sen suuruus on vakio, niin todennäköisesti Elisa laskuttaa sen nyt samalla tavalla kuin nuo perusmaksut on aina laskutettu.
Se siitä, soittakaa vaikka Elisaan, tuohon kaikkien ystävään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343277Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732114Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1271734
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271704- 1381365
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1061203"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!531117Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa32973