Elisa rahastaa etukäteen

Harski

Ennen Elisan ADSL laskutus oli yksi kk. Nyt joutuu kerralla maksamaan kaksi kuukautta eli toisen etukäteen. Ja tätä kehutaan yksinkertaistamisella. Nyt Elisa saa korotta yhden kuukauden rahat etukäteen. Kohta varmaan helpotetaan asiakkaita ja laskutetaan 3 kk etukäteen.

6

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei rahasta

Siis Elisalla on kaikkien kiinteiden liittymien (lankapuhelinliittymät, ISDN, ADSL, muu internet)- laskutuksessa AINA käytetty kahden kuukauden laskutusväliä! Joten ei tossa ole mitään uutta.

On kumma että keksimällä keksitään jotta saadaan meteliä aikaiseks, toisaalta uskon asialla olevan muutaman älykääpiön tai voipi olla ihan Elisan kilpailijoiden kätyreitäkin.

• Epson

Mitä tulee tuohon otsikkoosi niin itse jauhat tuota käytettyä elintarviketta.

Ota asioista selvää ennenkuin niitä noin voimakkaasti julistat.

• Elsa

Kenenkäs kätyrin käsialaa se tämä aggressiivinen purkaus oli?

• kuule
        Epson kirjoitti:

Mitä tulee tuohon otsikkoosi niin itse jauhat tuota käytettyä elintarviketta.

Ota asioista selvää ennenkuin niitä noin voimakkaasti julistat.

Sinä Soneran palkkaamana mainosmiehenä et itse tiedä mitään mistään, luehan tuo edellinen viestini jossa sanoin että Elisa on aina laskuttanut kaksi kuukautta kerrallaan, se on ollut kautta aikojen silloinkin kun ei mitään nettijuttuja ollutkaan vielä! Minullakin on laskutusväli kaksi kuukautta mutta MINÄ EN VALITA! Mitä helvetin väliä sillä on laskuttaako se kahden vai yhden kuukauden välein? Maksettava ne kk-maksut jokatapauksessa on vai koittaako alkuperäinen luistaa maksuista vai mikä mättää?

• Epson
        kuule kirjoitti:

Sinä Soneran palkkaamana mainosmiehenä et itse tiedä mitään mistään, luehan tuo edellinen viestini jossa sanoin että Elisa on aina laskuttanut kaksi kuukautta kerrallaan, se on ollut kautta aikojen silloinkin kun ei mitään nettijuttuja ollutkaan vielä! Minullakin on laskutusväli kaksi kuukautta mutta MINÄ EN VALITA! Mitä helvetin väliä sillä on laskuttaako se kahden vai yhden kuukauden välein? Maksettava ne kk-maksut jokatapauksessa on vai koittaako alkuperäinen luistaa maksuista vai mikä mättää?

Olen ollut itsekkin Elisan asiakas joskus joten tiedän kyllä mistä puhun.

Kysymys ei taas ollut siitä millä on väliä ja millä ei,minulle on aivan sama vaikka laskuttaisivat kerran vuodessa.

Kysymys on vain ja ainoastaan siitä että sinä uhoat suureen ääneen asiasta josta et todellisuudessa näy tietävän mitään.

• jees
        Epson kirjoitti:

Olen ollut itsekkin Elisan asiakas joskus joten tiedän kyllä mistä puhun.

Kysymys ei taas ollut siitä millä on väliä ja millä ei,minulle on aivan sama vaikka laskuttaisivat kerran vuodessa.

Kysymys on vain ja ainoastaan siitä että sinä uhoat suureen ääneen asiasta josta et todellisuudessa näy tietävän mitään.

Kun Elisa oli vielä HPY ja minä asuin Helsingissä eikä netistä kukaan tavallinen tallaaja ollut nähnyt edes unta, HPY laskutti puhelumaksut jälkikäteen, perusmaksut (ainakin) osittain etukäteen. Puhelumaksuja on paha laskuttaa etukäteen, sattuneesta syystä. Kun monilla nyt on kiinteä nettiliittymä, sen suuruus on vakio, niin todennäköisesti Elisa laskuttaa sen nyt samalla tavalla kuin nuo perusmaksut on aina laskutettu.
        Se siitä, soittakaa vaikka Elisaan, tuohon kaikkien ystävään.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2838
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1952
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      54
      1811
    4. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1779
    5. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1713
    6. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      121
      1684
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      71
      1465
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1245
    9. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1218
    10. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1198
    Aihe