loppuuko suhteeni kaljupäiseen mieheen kokonaan?
keskiyö
5
83
Vastaukset
Hei
näin lyhyestä kysymyksestä on mahdoton saada kiinni. maailmassa on niin paljon kaljupäisiä miehiä.
näen kyllä lopun, mutta näen myös alun, missä iloinen lapsi hyppelehtii.
t. Keskiyö- kysymys
Mitä se tarkoittaa, tuo lapsen hyppelehtiminen? Tuo mies on minua paljon vanhempi ja olemme tapailleet vähän niinkuin salassa. Nyt vaan tuntuu ettei tämä tunnu enää hyvältä. Haluaisin vain olla vapaa kaikesta..olen reilu kolmekymppinen perheenäiti.
- kysymys
Voitko katsoa vielä tähän? Tuo mies varmasti haluaisi pitää yhteyttä jatkossakin, mutta minä en ole aivan varma..pelkään että mua alkaa sitten kaduttamaan jälkeenpäin, hän on ollut myös kuin hyvä ystävä mulle.
Hei
sinä olit niin salaperäinen tuossa alussa, ehkä pelkäsit avautua.
en usko, että saisit hänestä enempää irti kuin nyt. olet hänen "takkiaan lämmittämässä". ja näen sinut myös kyynelehtimässä kotisi vuoksi.
jos jatkat tätä suhdetta, et voi olla oma itsesi. sinä itse tulet vaatimaan ratkaisuja, olivat ne sitten mihin suuntaan tahansa. mutta et jaksa pidemmän päälle.
lapsen hyppelehtimisen näen niin, että tämä lapsesi tulee seuraamaan sinua joka paikkaan, mihin ikinä menetkin. hän on sinussa erittäin vahvasti kiinni.
olet ja tulet aina olemaan hänen numero ykkösensä koko elämän ajan.
sinä arvostat tätä kaljupäistä miestä ja hänen aikaansaannoksiaan. mutta aivan kuin joku kopistaisi keppiään selkäsi takana, et tunne oloasi vapaaksi hänen kanssaan.
tuo sinun loppu ja alku, mistä kirjoitin, kuvastavat elämäsi suuntaa. koti tulee vielä vaihtamaan paikkaa. tämä sinun rakas vilkas lapsesi tarvitsee sinua enemmän, kuin tiedätkään. tarkkaile häntä ja vietä hänen kanssaan aikaa, kuuntele hänen vilkasta mielikuvitustaan. yritä päästä sisälle hänen ajatuksiinsa. hän on erittäin herkkä.
t. Keskiyö- kysymys
Näkyykö siitä kodista muuta, millainen on ja onko siellä hyvä olla? Tuo vilkas lapsi lienee tyttäreni :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1034867Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852989- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1091350Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku71076- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141049Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431027