loppuuko suhteeni kaljupäiseen mieheen kokonaan?
keskiyö
5
93
Vastaukset
Hei
näin lyhyestä kysymyksestä on mahdoton saada kiinni. maailmassa on niin paljon kaljupäisiä miehiä.
näen kyllä lopun, mutta näen myös alun, missä iloinen lapsi hyppelehtii.
t. Keskiyö- kysymys
Mitä se tarkoittaa, tuo lapsen hyppelehtiminen? Tuo mies on minua paljon vanhempi ja olemme tapailleet vähän niinkuin salassa. Nyt vaan tuntuu ettei tämä tunnu enää hyvältä. Haluaisin vain olla vapaa kaikesta..olen reilu kolmekymppinen perheenäiti.
- kysymys
Voitko katsoa vielä tähän? Tuo mies varmasti haluaisi pitää yhteyttä jatkossakin, mutta minä en ole aivan varma..pelkään että mua alkaa sitten kaduttamaan jälkeenpäin, hän on ollut myös kuin hyvä ystävä mulle.
Hei
sinä olit niin salaperäinen tuossa alussa, ehkä pelkäsit avautua.
en usko, että saisit hänestä enempää irti kuin nyt. olet hänen "takkiaan lämmittämässä". ja näen sinut myös kyynelehtimässä kotisi vuoksi.
jos jatkat tätä suhdetta, et voi olla oma itsesi. sinä itse tulet vaatimaan ratkaisuja, olivat ne sitten mihin suuntaan tahansa. mutta et jaksa pidemmän päälle.
lapsen hyppelehtimisen näen niin, että tämä lapsesi tulee seuraamaan sinua joka paikkaan, mihin ikinä menetkin. hän on sinussa erittäin vahvasti kiinni.
olet ja tulet aina olemaan hänen numero ykkösensä koko elämän ajan.
sinä arvostat tätä kaljupäistä miestä ja hänen aikaansaannoksiaan. mutta aivan kuin joku kopistaisi keppiään selkäsi takana, et tunne oloasi vapaaksi hänen kanssaan.
tuo sinun loppu ja alku, mistä kirjoitin, kuvastavat elämäsi suuntaa. koti tulee vielä vaihtamaan paikkaa. tämä sinun rakas vilkas lapsesi tarvitsee sinua enemmän, kuin tiedätkään. tarkkaile häntä ja vietä hänen kanssaan aikaa, kuuntele hänen vilkasta mielikuvitustaan. yritä päästä sisälle hänen ajatuksiinsa. hän on erittäin herkkä.
t. Keskiyö- kysymys
Näkyykö siitä kodista muuta, millainen on ja onko siellä hyvä olla? Tuo vilkas lapsi lienee tyttäreni :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1046415Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3565821Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703537Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123485Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062789Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam42353Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211810Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t181787Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181624Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1901254