Innostuit taas illalla näköjään? Mua ei kiinnosta!! Etkö ymmärrä? Äläkä hyvä ihminen kuvittele jonkun toisen tekstejä multa tulleiksi. Montako kertaa sulle pitää vakuutellen vastata, että ymmärrät? Sä olet sitten pieni.
Minkä takia sä kirjoitat mulle noita "lue rivien välistä"-juttuj
19
186
Vastaukset
- naiselle viesti
oli.
- ilmiselvästi
naiselta myös;))
- nainen tai mies
jätän tarkemmin ilmaisematta, mitä ajattelen. Mulla ei ole erityistarvetta saada toiselle pahaa mieltä.
- AP ?
nainen tai mies kirjoitti:
jätän tarkemmin ilmaisematta, mitä ajattelen. Mulla ei ole erityistarvetta saada toiselle pahaa mieltä.
Jos oot ap niin kyllä sä kuule miniukko aiheutit meille vaan räjähtävää naurua ittees kohtaan ja sääliä että oot noin alhasella tasolla ihmisenä ja sitten sää raasu viä oot niin hyvää ihmistä, niin hyvää ihmistä, olevinas.
huhhuijaa. - kirjoitin minä ap
AP ? kirjoitti:
Jos oot ap niin kyllä sä kuule miniukko aiheutit meille vaan räjähtävää naurua ittees kohtaan ja sääliä että oot noin alhasella tasolla ihmisenä ja sitten sää raasu viä oot niin hyvää ihmistä, niin hyvää ihmistä, olevinas.
huhhuijaa.ihmiselle, joka haukkuu minua. Hän haluaisi, että voisin huonosti ja olisin katkera.
- no sitähän sä
kirjoitin minä ap kirjoitti:
ihmiselle, joka haukkuu minua. Hän haluaisi, että voisin huonosti ja olisin katkera.
nimenomaan näytät olevan se on kato niin että niin metsä vastaa kun sinne huutaa.
- Kyllä nyt on sanotta
että aloituksen kirjoittaja on pieni mies, hyvin pieni. Mistä voit päätellä kenen kirjoitus on kenen ja kenelle tarkoitettu ? Et mistään.
Täällä anonyyminä anonyymeille sun vakuuttelut lennähtää taivaan tuuliin, oikea ihminen ei niitä tavoita. Eikö sinussa ole miestä puhumaan asioita selviksi vaan pitää kirjoittaa ivaava ja pilkkaava kirjoitus ei kenellekään ?
Kirjoitus joka kääntyy vain itseäsi vastaan ja osoittaa miten pieni olet itse.
Ps. Et ole itse koskaan erehtynyt täällä kirjoittajien suhteen ? - tuota tuota
Kysymys kuuluu: miksi sitten luet niitä viestejä kun ei kerran kiinnosta?
- ainakin sä näytit
miten oman minikokos tolla.
- ap kirjoittaja
tämä oli vuosien takaiselle tutulle. Hyvää päivää teille ja hyvästi.
- kukin tyylillään
joku kirjottais vuosien takaiselle tutulle ehkä toisenlaisen viestin mutta sinä halusit vittuilla viimeisen päälle joskin kaikki kääntyi itseäs vastaan mutta huomaamaattaan sitä tulee joskus näyttäneeksi oikean karvansa.
täällä on satoja jotka on eilen illalla innoissaan konetta naputelleet mutta voi olla että siitä joukosta puuttuu kokonaan se jolle sappeasi valutit.
se kun tieto ja luulo ei ole koskaan sama asia.
voi olla paljon mahdollista että sinä kuljet sitä luulojen polkua.
noilla kirjoitelmilla en menisi ketään pieneksi haukkumaan.
- BUAHAHAHAHABUAHAHH
BUAHAHBUAHAHHHHAHAHAHHHHA ETTÄ VOI MIÄS OLLA PIÄNI.
- Vuosien takainen tut
Kiitos viestistä ja muistamisesta.
IIlalla en ole täällä koskaan,en eilenkään illalla.
Mutta sanoma ymmärretty.- myösvuosienaiktuttu
Voi hyvää päivää ap viestiä, Vuosientakainen tuttu myös olen,mutta en ole eilen täällä ollut,joten lepo vaan. Älä omi kaikkia viestejä itselles!
- siis ??
myösvuosienaiktuttu kirjoitti:
Voi hyvää päivää ap viestiä, Vuosientakainen tuttu myös olen,mutta en ole eilen täällä ollut,joten lepo vaan. Älä omi kaikkia viestejä itselles!
menikö väärään kohtaan vai oliko tarkoitettu ap lle ? aika outo vastaus tolle vastanneelle.
- saaks kysyy
onkoos sulla yhtä pienet munat ku aivot ? xxxxs ?
- kommentti sivusta
Miksi aloittaja ei laita sille ihmiselle viestiä suoraan ja jotain muuta kautta kuin tätä sivustoa pitkin?
Yksi tekstiviesti tai sähköposti ratkaisisi jo paljon ja loppuisi tuo kirjoittelu jos se sinua häiritsee. - Huomenet sillekin
...ja sinulle PIENI MIES myös minulta tiedoksi, että käyn kyllä lukemassa täällä mutta harvoin kirjoitan itse mitään. Eilen illalla olin ulkona tyttäreni ja ystävien kanssa eikä ollut aikaa moiseen.
P.S. Luethan rivien välistä ;) - -haha-
Enpä oo kirjotellut illalla tänne ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ja mitä tuohon huomenen toivotukseen tulee niin oon ollu hereillä jo aikapäiviä sitte, etkös tiedä että aikainen lintu madon nappaa niinku sanotaan ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321