Tuntijasi / Keskiyö

tunnustelua.

Mietiskelen tässä että mikä olisi viisasta nyt elämässäni.
Odotella mitä työssäni tapahtuu mitä joudun ottamaan vastaan joudunko opettelemaan paljon ja vielä näin vanhana kun olen tehnyt vuosia samaa työtä... siis keskittyä vain työhön ja lenkkeilyyn että voimia tähän. Raha-asiat on myös plus miinus nolla johon haluaisin helpotusta.

Mieskaverinkin tekisi mieli kohdata mutta onko sellaista edes näköpiirissä? Tällaisia mietteitä minulla Keskiyö/Tuntija.

Eka lapsenlapsikin tulossa keväällä onnistuukohan kaikki hyvin?

Onkohan teillä mitään näkemystä tähän tulevaan polun tallaamiseen?

3

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla on varmaankin tytär ja teillä on lämpöiset välit. nuori nainen on raskaana ja hän rakastaa miestään kovasti. onko sinulla toinenkin tytär?

sinä pärjäät hyvin myös itseäsi nuorempien ihmisten kanssa. erostasi on jo kulunut aikaa, koko tragedia on kaukana mielestäsi. mutta entinen miehesi ei ole koskaan unohtanut sinua. hän tietää mitä menetti.

nähdäkseni sinä pysyt työssäsi ja osaat sen. ei suurta hätää, sinä vain pelkäät nykyaikaisia muutoksia.
      saat työstäsi myös tunnustusta, sitä tulee jossakin muodossa myös kirjallisesti.
      kotisi pidät pystyssä kauniisti ja lämpimästi.

rakkauteen näen ensin, että olet onnellinen isoäiti. erittäin onnellinen.
      taitaa tulla melko helppo synnytys.

raha-asiasi kulkevat työn myötä, eli sinä maksat kiltisti laskujasi ja jatkat samaan tapaan. mutta et myöskään putoa allikkoon, kyllä sinä pysyt aina vesirajan yläpuolella.
      sellainen työmyyrä reino on kyllä tulossa elämääsi, hän osaa tehdä kaikkea mahdollista käsillään. reino on vain leikki nimi, koska hänellä on aamutossut.
      mikäs teidän olisi yhdessä olla, jos vain tahdot.

t. Keskiyö

• tunnustelua-

Kiitos paljon Keskiyö/tuntijasi:-).... Minulla yksi tytär ja huomattavasti nuorempi poika, joka kotona vielä. Odotan, että hänkin menestyisi onnistuisi elämässään.
      Olen yrittänyt tehdä edes elämässäni lapset jotka menestyvät niin yksityisessä elämässään, kuin sitten sielä missä alkavat luoda uraansa. Meillä puhutaan paljon.
      Eksäni niin on hän vieläkin auttamassa jos suomessa. Sellaiset hieman humoristillä kulkevat välimme ovat. Ei kiistoja enemminkin todella kumpikin auttaa toistaan niin mieltä, kuin arkiasioissa.
      Niin työ olisiko sitten palkankorotus , kun paljon lähteny eläkkeelle jää virkoja auki paperilla tuleva?
      Onhan se pelko juuri sitä sanoit töissä pysyykö mukana kun olen joutunut tekemään työtä kymmeniä vuosia mitä muut eivät ottaneet mutta sekin muuttu vuosien myötä vaativaksi.

Vai Reino sieltä tulossa. Aamutossut hmm... sekö se merkki sitten tiedän :-) kätevä käsistä vielä.
      Kysyisinkin yksi tuossa pyörii käsillä osaa, mutta en ole kiinnostunut huonot elämän tavat hänellä eikä muutosta näy?
      No ymmärsin tulen ensin mummoksi eli keväällä. Ehkä se Reino sitten tulee sen jälkeen:-)

• tunnustelua-,-

Hei Keskiyö! Heräsin aamulla ja aina mietiskelen. Tuli tuo huomautus entisestä miehestä.

Joteski tuli mieleen ei se ole minun entinen aviomies lasten isä.
      Olin 6 vuotta melko yksin eron jälkeen ja sitten tapasin miehen joka oli iso mies. Entinen pieni oli.Se kesti kaikkien dramatiikan yhdessä olon hetkien kanssa noin 4 vuotta. Se on ainut mikä koski ja olen tavannu pari kertaa tämän miehen viihteellä jälkeenpäin, ja surru sitä kun erottiin.
      Jopa sanoi eroan ja haen sinut viihteellä! Eli tarkoitat varmaan tätä miestä eli näit tämä. Mies on ainut mun sydämen valittu tosimielessä eli mahanpohja kipeä vieläkin kun ajattelen häntä:-). Joskus mietin ilmeestykö hän eteeni vielä ? Mutta olen todella tyytyväinen ajatukseen sain edes elää elämässäni tosirakkauden siinä oli kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      327
      4347
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      331
      2656
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      70
      2301
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      82
      1939
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      435
      1720
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      31
      1479
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1324
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      1299
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1232
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1173
    Aihe