Finnhits juttua

Lorujaje

19

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olin tiistain 27.11 konsertissa Finlandia-talolla. Poing poing ping laulun aikana Tapsa tanssi upean näköisen soolotanssin Einin, Dannyn, Virve Rostin, ja Frederikin editse ja sitten tanssi takaisin.

      Delilah kappaletta, kun alkoi laulamaan, niin orkesteri ei aloittanut soittoa tarpeeksi nopeasti, niin Tapsa sanoi kuuluvalla äänellä Hopi hopi.

      Danny, kun lopetti oman osuuden ja kuulutti Einin lavalle niin, erittäin viehättävän näköinen Eini tuli lavalle, ja kerjäsi Dannyltä postisuukkoa, Eini näytti poskeaan Dannylle, mutta Danny alkoi vitsailemaan ja sanoi -Einillä on hammassärkyä, sen takia poskea näyttää. Lopulta Danny antoi suukon Einin poskelle.

      Eini oman osuuden jälkeen sitten kuulutti Tapsan lavalle ja sanoi Tapsa hänet esitteli 36 vuotta sitten yleisölle.

      R.a.k.a.s laulua, kun Tapsa lauloi niin yleisö nousi seisomaan ja taputtamaan koko laulun ajan.

      Finlandia talo oli loppuunmyyty. Konsertti kesti 3 tuntia väliaika oli noin 30 minuuttia.

    • Sepitini

      Kiitos kivoista konserttitunnelmista. Varmasti oli upea kokemus ! Minä olen menossa Turun konserttiin 8.12.

    • musafani

      Lämpimät kiitokset Uralinille Finlandia talon tunnelmista :D Oli se epäilemättä ikimuistoisen vaikuttava spektaakkeli tuo konsertti. Harmittaa vietävästi jos mitään näistä konsertista ei taltioida telvisiossa esitettäväksi.

      Lauloiko artistit vain omia laulujaan vai lauloivatko he myös toistensa biisejä ?

      • Omia lauluja lauloivat. Ainakin tuolla Finlandia talolla oli muutama videokamera tallentamassa, en tiedä kuvasivatko he DVD.tä varten.

        Olisi hyvä, jos tulisi DVD tuosta kiertueesta.


      • Lorujaje
        uralin kirjoitti:

        Omia lauluja lauloivat. Ainakin tuolla Finlandia talolla oli muutama videokamera tallentamassa, en tiedä kuvasivatko he DVD.tä varten.

        Olisi hyvä, jos tulisi DVD tuosta kiertueesta.

        Se olis kyllä ihan mahtavaa jos tulis DVD- tallenne siitä konsertista !


    • ihanat tähdet
    • fotoja
      • Annu.

        Oliko nuo kuvat jostain kauhukabinetista, kenties kummitusjunasta? Hui hirveää.


    • Säällittävää

      Kuva 12 / 24 kertoo kaiken olennaisen: kulunut, virttynyt vinosilmähän se siinä tekotaidettaan "esittää".... Hampaanvälikin näkyy kun tarkasti tutkii. Pateettista.

    • Tapsa on kingi

      "Hampaanvälikin näkyy kun tarkasti tutkii". Lause kertoo kirjoittajastaan kaiken.

    • näkeehän tuon

      Reetu on noista äijänkäppänöistä ehdottomasti vielä skarpeimman ja elämässä mukana olevan näköinen, mutta Danny häntä vanhempana ja T.Kansa huomattavasti nuorempana ovat molemmat jo todella wanhan näköisiä gubbeja.

    • Tapsa rulez!

      Tapsa ei ollut yhtään vanhan näköinen siinä 45- minuuttia ohjelman videossakaan jossa heitä kuvattiin bussissa yms. oli todella pirtsakan ja hyvän näköinen. Tyylikäs ja charmikas mies !

      • Tapsa on wanha mies

        Joopa joo, tyylikäs ja charmikas mies ? jonka pitää aina laukoa jotain alapääjuttuja, kuten tuollakin videolla. Eli siitä puhe mistä puute.


      • Gilla*
        Tapsa on wanha mies kirjoitti:

        Joopa joo, tyylikäs ja charmikas mies ? jonka pitää aina laukoa jotain alapääjuttuja, kuten tuollakin videolla. Eli siitä puhe mistä puute.

        Lasse Norreshan kysyi Tapsalta et siinä videolla ,että olisko tällä mitään uutta blodivitsiä ja Tapsa sitten pyynnöstä kertoi. Ei se nyt niin härski juttu ollut. Kyllä luulen, että muusikoiden keikkabussissa ronskimpiakin juttuja puhutaan.


    • Tapsa <3
    • Tapsa <3
    • bravo!

      Mahtava supertiimi tämä Finnhits-kokoonpano. Hurmosmainen fiilinki on konserteissa ollut. Tämä on kyllä selkeesti paras artistien yhteiskiertue, joka suomessa on ollut.

    • Totuus julki NYT!

      Järkyttävää ihmiskidutusta muistuttavaa mylvintää. Ei se ole hullu joka mylvii vaan se joka kuuntelee.

    • OK.

      Kiertue on ollut loistava menestys ja keväällä on jatkoa sille luvassa. Mm. Hartwall-areenalla on konsertti. Toivottavasti se myös televisioidaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe