MTV3 45-minuuttia tänään !

OK.

16

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      Uhh, oksettavaa. Onneksi varoitit.

    • JESH!
    • joku vaan

      On siinä legendaarinen jengi koossa. Rispectit heille ! Hyvä henki heillä tuntuu keskenään olevan vaikka vahvoja taiteilijapersoonia kukin ovatkin.

    • :-D

      Oli tosi kiva pieni pätkä Finnhits-artistien bussimatkasta, konserttivalmisteluista ja itse esityksistäkin saatiin pienet maistiaiset. Hauska se Tapsan blondivitsi ja huvitti kansa se kun Einiä haastateltiin niin Frederik sieltä takaa kuiskaili ,että: rakas, rakas.

      Tapsa siinä treeneissä kovalla tohinalla näytti teippaavan "Poin, poing- laulun sanoja johonkin vahvistimeen /monitoriin, mutta äänimies kiiruhti nopsaan paikalle irrottamaan sitä lappua jaja sanoi että täytyy kuulua ääni läpi, siirrän sen tuohon viereen.

      On tuo kyllä sellainen porukka että ei varman siinä jengissä aika pitkäksi tule. Voin kuvitella , että on orkesterin muusikoillekkin aika ikimuistoisia keikkoja nämä. Tuskin koskaan toiste tulee mahdollisuutta olla säestämässä samoissa konserteissa viittä näin legendaarista laulajaa.

    • noh...

      Tulihan se alatyylin vitsi Tapsalta taas.

    • Oli kyllä tosi kivaa katseltava. Olen katsellut sen jo useampaan kertaan uudestaan. Tapsa oli mainio siinä ja kivaa huumoria tuntuu muiltakin ryhmässä löytyvän. Mukavasti tuntuvat keskenään juttuuun tulevan ja se on hyvä se :o)

      • Annu.

        Joo, kaikki muut on kusi sukassa siellä ettei "maestro" saa raivaria :D
        Kaikilla on niin kivaa... vaikka hammasta purren.


      • eikä....
        Annu. kirjoitti:

        Joo, kaikki muut on kusi sukassa siellä ettei "maestro" saa raivaria :D
        Kaikilla on niin kivaa... vaikka hammasta purren.

        Ei Tapsa siellä raivareita saa. Frederik sanoi ohjelmassa ,että hänet on nimetty porukan ainoaksi kilahtlijaksi ;)


      • Annu. kirjoitti:

        Joo, kaikki muut on kusi sukassa siellä ettei "maestro" saa raivaria :D
        Kaikilla on niin kivaa... vaikka hammasta purren.

        Pahanilmanlintu Annu voisi mennä louskuttamaan niitä leukojaan muualle. Tunnelma oli hyvin välittömän ja vapautuneen oloinen noitten artistien kesken ja sekös sua taitaa närästää.


      • SEPPÄ SAMULI
        Justiinax kirjoitti:

        Pahanilmanlintu Annu voisi mennä louskuttamaan niitä leukojaan muualle. Tunnelma oli hyvin välittömän ja vapautuneen oloinen noitten artistien kesken ja sekös sua taitaa närästää.

        Niinpä,kovasti Annua näköjään kiinnosta,kun ei voi katsomatta olla.Vai laukooko Annu mielipiteitään kuulopuheiden mukaan.Ei ole kovin uskottava tämä ANNU.


      • Annu.
        SEPPÄ SAMULI kirjoitti:

        Niinpä,kovasti Annua näköjään kiinnosta,kun ei voi katsomatta olla.Vai laukooko Annu mielipiteitään kuulopuheiden mukaan.Ei ole kovin uskottava tämä ANNU.

        Ja missäs kohdassa olen kirjoittanut mielipiteitäni itse konsertista? Minua ei saisi haulikolla uhatenkaan katsomaan moista paskaa. Tuo kommentti oli vastaus Justiinaxin viestiin. Oletko ihan hölmö!


      • seppä samuli
        Annu. kirjoitti:

        Ja missäs kohdassa olen kirjoittanut mielipiteitäni itse konsertista? Minua ei saisi haulikolla uhatenkaan katsomaan moista paskaa. Tuo kommentti oli vastaus Justiinaxin viestiin. Oletko ihan hölmö!

        EN puhunutkaan konsertista ,vaan tuosta TV:N ohjelmapätkästä.Sinulla taitaa olla pikkutapsa,joka avaa television tilaamatta ja pyytämättä,kuin entinen pääministeri.


      • annu latvakakkonen
        Annu. kirjoitti:

        Ja missäs kohdassa olen kirjoittanut mielipiteitäni itse konsertista? Minua ei saisi haulikolla uhatenkaan katsomaan moista paskaa. Tuo kommentti oli vastaus Justiinaxin viestiin. Oletko ihan hölmö!

        täällä vaan jaksat silti päivystää....heh sinua ja vielä kerran heh heh


      • Annu.
        seppä samuli kirjoitti:

        EN puhunutkaan konsertista ,vaan tuosta TV:N ohjelmapätkästä.Sinulla taitaa olla pikkutapsa,joka avaa television tilaamatta ja pyytämättä,kuin entinen pääministeri.

        Edelleen...oletko ihan hölmö. Tuossa kerroin että kiitosta vaan kun tiedän olla katsomatta moista soopaa.
        Sitä katsomattakin on tullut selväksi että siellä nujakoidaan kuin pikkukakarat kuka saa esiintyä missäkin järjestyksessä. Otan osaa, te ja teidän "tähtenne" :D


      • noh....
        Annu. kirjoitti:

        Edelleen...oletko ihan hölmö. Tuossa kerroin että kiitosta vaan kun tiedän olla katsomatta moista soopaa.
        Sitä katsomattakin on tullut selväksi että siellä nujakoidaan kuin pikkukakarat kuka saa esiintyä missäkin järjestyksessä. Otan osaa, te ja teidän "tähtenne" :D

        Eini sanoi radiohaastattelussa , että alussa heillä oli hiekkalaatikkoleikkiä kovastikkin, mutta nyt on mennyt palapelin palaset kohdalleen ja jokainen tietää , oman paikkansa ja tekee sen oman hommansa.


    • Hohhoijaa

      Annu puhuu asiaa, nämä todelliset latvakakkoset jauhavat sitä itteensä...Ei taida wcpaperirulla näillä todellisilla latvakakkosilla riittää kahtakaan päivää kun sitä wc-paperia kuluu niin paljon. Katsos, kun sitä itteensä suolta molemmat päät, ylä ja ala.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe