Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

MTV3 45-minuuttia tänään !

OK.

Tänään päästään Finnhits-artistien keikkabussiin 45-minuuttia ohjelmassa !

http://www.mtv3.fi/uutiset/45min/jaksot.shtml?1664767

16

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      Uhh, oksettavaa. Onneksi varoitit.

    • JESH!
    • joku vaan

      On siinä legendaarinen jengi koossa. Rispectit heille ! Hyvä henki heillä tuntuu keskenään olevan vaikka vahvoja taiteilijapersoonia kukin ovatkin.

    • :-D

      Oli tosi kiva pieni pätkä Finnhits-artistien bussimatkasta, konserttivalmisteluista ja itse esityksistäkin saatiin pienet maistiaiset. Hauska se Tapsan blondivitsi ja huvitti kansa se kun Einiä haastateltiin niin Frederik sieltä takaa kuiskaili ,että: rakas, rakas.

      Tapsa siinä treeneissä kovalla tohinalla näytti teippaavan "Poin, poing- laulun sanoja johonkin vahvistimeen /monitoriin, mutta äänimies kiiruhti nopsaan paikalle irrottamaan sitä lappua jaja sanoi että täytyy kuulua ääni läpi, siirrän sen tuohon viereen.

      On tuo kyllä sellainen porukka että ei varman siinä jengissä aika pitkäksi tule. Voin kuvitella , että on orkesterin muusikoillekkin aika ikimuistoisia keikkoja nämä. Tuskin koskaan toiste tulee mahdollisuutta olla säestämässä samoissa konserteissa viittä näin legendaarista laulajaa.

    • noh...

      Tulihan se alatyylin vitsi Tapsalta taas.

    • Oli kyllä tosi kivaa katseltava. Olen katsellut sen jo useampaan kertaan uudestaan. Tapsa oli mainio siinä ja kivaa huumoria tuntuu muiltakin ryhmässä löytyvän. Mukavasti tuntuvat keskenään juttuuun tulevan ja se on hyvä se :o)

      • Annu.

        Joo, kaikki muut on kusi sukassa siellä ettei "maestro" saa raivaria :D
        Kaikilla on niin kivaa... vaikka hammasta purren.


      • eikä....
        Annu. kirjoitti:

        Joo, kaikki muut on kusi sukassa siellä ettei "maestro" saa raivaria :D
        Kaikilla on niin kivaa... vaikka hammasta purren.

        Ei Tapsa siellä raivareita saa. Frederik sanoi ohjelmassa ,että hänet on nimetty porukan ainoaksi kilahtlijaksi ;)


      • Annu. kirjoitti:

        Joo, kaikki muut on kusi sukassa siellä ettei "maestro" saa raivaria :D
        Kaikilla on niin kivaa... vaikka hammasta purren.

        Pahanilmanlintu Annu voisi mennä louskuttamaan niitä leukojaan muualle. Tunnelma oli hyvin välittömän ja vapautuneen oloinen noitten artistien kesken ja sekös sua taitaa närästää.


      • SEPPÄ SAMULI
        Justiinax kirjoitti:

        Pahanilmanlintu Annu voisi mennä louskuttamaan niitä leukojaan muualle. Tunnelma oli hyvin välittömän ja vapautuneen oloinen noitten artistien kesken ja sekös sua taitaa närästää.

        Niinpä,kovasti Annua näköjään kiinnosta,kun ei voi katsomatta olla.Vai laukooko Annu mielipiteitään kuulopuheiden mukaan.Ei ole kovin uskottava tämä ANNU.


      • Annu.
        SEPPÄ SAMULI kirjoitti:

        Niinpä,kovasti Annua näköjään kiinnosta,kun ei voi katsomatta olla.Vai laukooko Annu mielipiteitään kuulopuheiden mukaan.Ei ole kovin uskottava tämä ANNU.

        Ja missäs kohdassa olen kirjoittanut mielipiteitäni itse konsertista? Minua ei saisi haulikolla uhatenkaan katsomaan moista paskaa. Tuo kommentti oli vastaus Justiinaxin viestiin. Oletko ihan hölmö!


      • seppä samuli
        Annu. kirjoitti:

        Ja missäs kohdassa olen kirjoittanut mielipiteitäni itse konsertista? Minua ei saisi haulikolla uhatenkaan katsomaan moista paskaa. Tuo kommentti oli vastaus Justiinaxin viestiin. Oletko ihan hölmö!

        EN puhunutkaan konsertista ,vaan tuosta TV:N ohjelmapätkästä.Sinulla taitaa olla pikkutapsa,joka avaa television tilaamatta ja pyytämättä,kuin entinen pääministeri.


      • annu latvakakkonen
        Annu. kirjoitti:

        Ja missäs kohdassa olen kirjoittanut mielipiteitäni itse konsertista? Minua ei saisi haulikolla uhatenkaan katsomaan moista paskaa. Tuo kommentti oli vastaus Justiinaxin viestiin. Oletko ihan hölmö!

        täällä vaan jaksat silti päivystää....heh sinua ja vielä kerran heh heh


      • Annu.
        seppä samuli kirjoitti:

        EN puhunutkaan konsertista ,vaan tuosta TV:N ohjelmapätkästä.Sinulla taitaa olla pikkutapsa,joka avaa television tilaamatta ja pyytämättä,kuin entinen pääministeri.

        Edelleen...oletko ihan hölmö. Tuossa kerroin että kiitosta vaan kun tiedän olla katsomatta moista soopaa.
        Sitä katsomattakin on tullut selväksi että siellä nujakoidaan kuin pikkukakarat kuka saa esiintyä missäkin järjestyksessä. Otan osaa, te ja teidän "tähtenne" :D


      • noh....
        Annu. kirjoitti:

        Edelleen...oletko ihan hölmö. Tuossa kerroin että kiitosta vaan kun tiedän olla katsomatta moista soopaa.
        Sitä katsomattakin on tullut selväksi että siellä nujakoidaan kuin pikkukakarat kuka saa esiintyä missäkin järjestyksessä. Otan osaa, te ja teidän "tähtenne" :D

        Eini sanoi radiohaastattelussa , että alussa heillä oli hiekkalaatikkoleikkiä kovastikkin, mutta nyt on mennyt palapelin palaset kohdalleen ja jokainen tietää , oman paikkansa ja tekee sen oman hommansa.


    • Hohhoijaa

      Annu puhuu asiaa, nämä todelliset latvakakkoset jauhavat sitä itteensä...Ei taida wcpaperirulla näillä todellisilla latvakakkosilla riittää kahtakaan päivää kun sitä wc-paperia kuluu niin paljon. Katsos, kun sitä itteensä suolta molemmat päät, ylä ja ala.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe