Kysymys on ensisijaisesti miehille, mutta naiset voivat yhtälailla ottaa osaa keskusteluun.
Miten suhtaudutte kosketukseen, kun olette ihastuneita? Miten pyritte itse koskettamaan ihastuksen kohdetta? Jos ihastuksen kohde koskettaa teitä tai antaa teidän koskettaa häntä, otatteko merkkinä kiinnostuksesta? Voitteko (kysymys erityisesti miehille) koskettaa ketä tahansa naista samalla tavalla, vai onko siinä jokin ero ihastuksen ja muiden naisten välillä, kuinka heitä kosketatte?
Kyselen koska olen erittäin huono näin ihastuneena lukemaan miesten viestejä. Joidenkin mielestä meillä on jotain sutinaa menossa mutta itse olen ihan liian epävarma signaaleista. Toivoisin hieman suorempaa aloitetta mieheltä, mutta tiedän samalla, että hän on varovaisesti etenevä, se on käynyt alun keskusteluista ilmi. Tämä kosketus on tullut nyt vahvemmin esille, koska olen enemmän nyt lämmennyt tälle ihmiselle. Aiemmin olin hieman varautuneempi enkä olisi noin lähelle päästänytkään.
Kosketuksesta
21
10410
Vastaukset
- Puhuminen auttaa
Tuo on niin yksilöllistä. Joillekin on luontevaa pitää esim. kättä olkapäällä ja pyyhkäistä vaikka hiet toisen poskelta tanssin tiimellyksessä (tämäkin on koettu) ja silti sillä ei ole mitään kiinnostukseen viittaavaa merkitystä. Toisille nuo olisi jo selviä merkkejä. Ota noista sitten selvää. Kehottaisin puhumaan asioista suoraan. Merkkien tulkinta menee yleensä metsään.
- mies yz
Itsellä on yks tuttu joka tykkää laittaa kättään vyötärölle ja moikata selkää koskemalla ja tulemalla taakse ja peittämiä silmiä. En tiedä mitä sanoa tai mitä se on. En tiedä mitä Se on. Eikö asian voi sanoa suoraan suomeksi tai kertoa hitaammin. Jos on sydämessä.
- ap.
Asiasta puhuminen olisi hienoa, mutta pelkään vielä tässä vaiheessa ryhtyä siihen. Olemme vasta niin vähän tavanneet emmekä vielä ole olleet edes treffeillä. Kokoajan on juttu edennyt, joka kerta kun olemme nähneet. Jos häntä vielä seuraavan kerran tavatessamme kiinnostaa minun seurani niin ehkäpä saamme tilaisuuden jutella enemmän.
Onhan tässä ollut kaikenlaisia merkkejä kiinnostuksesta. Tuo kosketuspuoli vaan hieman jäi mietityttämään, koska olen havainnut, että hän koskettaa vain minua sillä tavalla ja muita jotenkin etäisemmin, tai tulee minua hyvin lähelle mutta muista naisista pysyy vähän kauempana. Hän on se, joka on ensimmäisenä alkanut minua katselemaan ja hakeutunut seuraan. Minä olen ihastunut vasta sen jälkeen hiljakseen. - mies zx
ap. kirjoitti:
Asiasta puhuminen olisi hienoa, mutta pelkään vielä tässä vaiheessa ryhtyä siihen. Olemme vasta niin vähän tavanneet emmekä vielä ole olleet edes treffeillä. Kokoajan on juttu edennyt, joka kerta kun olemme nähneet. Jos häntä vielä seuraavan kerran tavatessamme kiinnostaa minun seurani niin ehkäpä saamme tilaisuuden jutella enemmän.
Onhan tässä ollut kaikenlaisia merkkejä kiinnostuksesta. Tuo kosketuspuoli vaan hieman jäi mietityttämään, koska olen havainnut, että hän koskettaa vain minua sillä tavalla ja muita jotenkin etäisemmin, tai tulee minua hyvin lähelle mutta muista naisista pysyy vähän kauempana. Hän on se, joka on ensimmäisenä alkanut minua katselemaan ja hakeutunut seuraan. Minä olen ihastunut vasta sen jälkeen hiljakseen.Asia on että tee niin tai näin niin tulos on mitä vain. Juttelu luo yhteisiä mielenkiintoja kummankin elämästä toiselle ja ne koskettelut tulee sitten yhteisten hetkien myötä. Parempi oikeastaan ensin se juttelu ja sitten muu.
- ap.
mies zx kirjoitti:
Asia on että tee niin tai näin niin tulos on mitä vain. Juttelu luo yhteisiä mielenkiintoja kummankin elämästä toiselle ja ne koskettelut tulee sitten yhteisten hetkien myötä. Parempi oikeastaan ensin se juttelu ja sitten muu.
Tiedän, analysoin ehkä liikaa. Olisin vain tuosta koskettelusta ja sen sallimisesta halunnut lisää mielipiteitä. Ja ihan mielenkiinnosta, että kuinka miehet asian käsittävät. Minua kun sattuvat nämä kehonkieli-asiat yleisestikin kiinnostamaan.
Juttelu on parasta. Aika sitten näyttää miten tässä käy. - mies zx
ap. kirjoitti:
Tiedän, analysoin ehkä liikaa. Olisin vain tuosta koskettelusta ja sen sallimisesta halunnut lisää mielipiteitä. Ja ihan mielenkiinnosta, että kuinka miehet asian käsittävät. Minua kun sattuvat nämä kehonkieli-asiat yleisestikin kiinnostamaan.
Juttelu on parasta. Aika sitten näyttää miten tässä käy.Saanko kertoa vielä yhden oman kokemuksen keskustelusta ja kosketusyrityksestä. Viereen tulee istumaan ikäiseni tyttö joka paljastaa tarkoituksensa heti. Myöhemmin istuessamme yritän laittaa käden hänenselkänsä taakse minkä hän torjuu siinä tilanteessa.
kehon kielessä on vielä myös hyvin intiimejä eleitä ja niillä voi luoda hyvää aikoessa myös pelkoa toiselle.
Ehkä tästäkin on hyvä keskustella. Keskustelu voi lisätä toisen turvallisuutta ja sen jälkeen. On helpompi ottaa se ensimmäinen hali ja antaa pusu sineetiksi.
- ap.
Tietysti saat kertoa. Mitä tarkoitat sillä, että hän paljasti tarkoituksensa heti? Paljasti tulemalla viereesi vai jotenkin muuten? Jos puhumani mies olisi laittanut käden selkäni taakse, en olisi torjunut sitä. Muiden miesten kosketusyritykset olisin varmasti torjunut. En torjunut tämän miehen kosketusta viimeksi, ja se oli minullekin vähän yllätys, että siedin hänen kosketustaan, kun en kenen tahansa kosketusta siedä. Ilmeisesti minulla on tunteita alkanut kehittymään, salaa minulta itseltäni.
Haluaisin tutustua tähän mieheen paremmin. Tulevaisuudesta en tiedä, en myöskään uskalla toivoa liikoja. Olemme halanneet mutta pusuja ei ole vielä jaettu.- ap.
Tämä siis mies zx:lle...
- mies zx
Hyvä ap.
Mä kerroin jo jutun tossa ed. vastauksessa.... ja se oli vaan se, että hän kertoi tahtonsa..... ihan sanomalla.
Ja se kosketuksen torjuminen oli vain siinä hetkessä... toinen taas antoi luvan koskea... tosin hän oli koskenut minua jo aiemmin ja aiemmin siinä tilassa.
Mut elämä on.... ja se on vaikeaa joskus....- ap.
En tiedä, en osaa sanoa. Ehkä hän oli kiinnostunut mutta ei ollut vielä valmis kosketukselle?
Tästä kosketus-asiasta olisin halunnutkin enemmän keskustelua yleisellä tasolla sekä muiden kokemuksilla (kuin vain omallani) juuri siksi, että se kiinnostaa minua itse asiana, ei vain oman kokemukseni perusteella. Varmaankin väärän palstan valitsin.
Kaikki ei aina mene siten kuin toivoo... Nämä ovat vaikeita juttuja, ihmissuhdekiemurat.
- melkeinnainen
Noniin ja sitten muistakaamme ettei pidä lähteä ylitulkitsemaan kaikkia pikkuseikkoja, mitä ihastuneena eritoten naiset harrastavat. Kokonaisuus ratkaisee, pelkästä kosketuksesta pirun vaikea tehdä johtopäätöksiä.
Mutta järkihän sen sanookin, että ihastunut mies ei häiriinny naisen kosketuksesta ja koskee myös mielellään itse naiseen tilaisuuden tullen.
Joko ap on todella epävarma itsestään, tai kaunistelee asioita, mutta jos todella mies ''tulee sinua hyvin lähelle mutta muista naisista pysyy vähän kauempana'', kertoo se jo kaiken. Jos mies kohtelee sinua erilailla kuin muita naisia, olet hänelle erityisempi.- ap.
"Melkeinnainen", en ole pyytänyt analyysia omasta tilanteestani vaan kysyin aloitusviestissä omakohtaisia kokemuksia, ensisijaisesti miehiltä, miksei naisiltakin, kosketukseen liittyen. Oliko sinulla tähän asiaan jotakin kommentoitavaa? Minua vain sattuu aihe yleisesti kiinnostamaan. Haittaakse?
Tietenkin kokonaisuus ratkaisee, mutta en ole halukas kertomaan koko tarinaa. Toivottavasti en tuota suurta pettymystä sinulle. - mies zx
Mä olen sitä mieltä että miehen riemu saamastaan kosketuksesta on kiinni siitäkin millainen miehen historia on. Jos mies on yksin oleva niin kosketus voi olla hämmentävä ja luoda vääriä käsityksiä ja jos mies on menestyvä naisten kanssa niin tulos voi olla lietsova.
se onkin pulma aloitteelliselle naiselle - ap.
mies zx kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä että miehen riemu saamastaan kosketuksesta on kiinni siitäkin millainen miehen historia on. Jos mies on yksin oleva niin kosketus voi olla hämmentävä ja luoda vääriä käsityksiä ja jos mies on menestyvä naisten kanssa niin tulos voi olla lietsova.
se onkin pulma aloitteelliselle naiselleLuulisin, että jotain riemua siitä syntyy, jos mies itse kaappaa syliin. Ei se ainakaan kovin vastenmieliseltä ole tuntunut. Mutta minäpä en olekaan aloitteellinen nainen. Tai ehkä vähän jos on ollut vastakaikua, mukana ainakin mennyt.
- mies zx
ap. kirjoitti:
Luulisin, että jotain riemua siitä syntyy, jos mies itse kaappaa syliin. Ei se ainakaan kovin vastenmieliseltä ole tuntunut. Mutta minäpä en olekaan aloitteellinen nainen. Tai ehkä vähän jos on ollut vastakaikua, mukana ainakin mennyt.
Hah! Hirveen pitkä keskustelu tuollaisen asian kuullakseen. Ei siinä sitten mitään syvällistä ollut
- ap.
mies zx kirjoitti:
Hah! Hirveen pitkä keskustelu tuollaisen asian kuullakseen. Ei siinä sitten mitään syvällistä ollut
Kuka tässä on halunnut kuulla ja mitä? Mun mielestä tässä ei ole ollut edes mitään keskustelua vielä. Kun ei ketään taida kiinnostaa tuosta kosketuksesta keskustella. Pelkkää puuta heinää koko ketju täynnä. Minä en ainakaan vielä ole kuullut mitään tässä keskustelussa siitä, mitä aloituksessani kyselin. Että se siitä syvällisyydestä! Pah!
- mies zx
No, voi se olle noinkin.... tämä minun juttuni kyllä kertoi asiansa sen verran monasti, että kait se sit oli oikeessa
- Kosketa naista
Koskettelua ja koskettamista on niin monen moista kuin on koskettajiakin.
Jollekkin se on aivan ainutlaatuista ketä koskettaa ja missä ja jollekkin aivan samantekevää ketä koskettaa ja missä.
Joku koskettaa kevyesti sitä jota kohtaan tuntee paljon.
Tunnen myös erään miehen joka aina tanssiessaan alkaa koskettelemaan
tanssittamaansa naista, kevyesti kaulaan ja poskea, jollei nainen
väistä, niin kaverini sanoo että saanti on varma. Sinällään erikoista että
hän hakee jatkuvasti eri naisia, kokeilee kuka vastaa mitenkin ja aina lähtee
kotiin seuran kanssa. Ei se paljon puhu, mutta koskea se ilmeisesti osaa.- ap.
Tulihan jotain keskustelua toivomastani aiheesta. Vaikka hiukan menee viereen omista ajatuksistani, mutta hyvä näin.
Onhan siinä tietysti eroa, tuntemattoman ja jo vähän tutuksi tulleen ihmisen kosketuksella. Minä en ihan tuntemattoman kosketuksesta pitäisi, enkä myöskään lähtisi tanssikaverin matkaan vaikka olisi kuinka hyvä koskettamaan. Jos tunnen miehen ja pidän hänestä, saa hän minua sopivalla tavalla koskettaakin. - mies zx
ap. kirjoitti:
Tulihan jotain keskustelua toivomastani aiheesta. Vaikka hiukan menee viereen omista ajatuksistani, mutta hyvä näin.
Onhan siinä tietysti eroa, tuntemattoman ja jo vähän tutuksi tulleen ihmisen kosketuksella. Minä en ihan tuntemattoman kosketuksesta pitäisi, enkä myöskään lähtisi tanssikaverin matkaan vaikka olisi kuinka hyvä koskettamaan. Jos tunnen miehen ja pidän hänestä, saa hän minua sopivalla tavalla koskettaakin.Kannattaisko ap. .ennä vaikka chattiin sopivaan ikäryhmään ja etsiä siellä keskustelukylyinen mies ja kysyä asiaa realiaikasesti. Mielestäni asia ei kuulu tänne etkä saa vastauksia seksiosassa niin chat on paras paikka tälle ja saat selvää vaikka se vie sielläkinaikaa.
- mikä ihmeen
mies zx kirjoitti:
Kannattaisko ap. .ennä vaikka chattiin sopivaan ikäryhmään ja etsiä siellä keskustelukylyinen mies ja kysyä asiaa realiaikasesti. Mielestäni asia ei kuulu tänne etkä saa vastauksia seksiosassa niin chat on paras paikka tälle ja saat selvää vaikka se vie sielläkinaikaa.
maailmanomistaja sinä luulet olevasi? Täällä päättämässä mitä täällä saa keskustella. Haistanko sinussa narsistin? Tuolla on narsisteille oma palsta. Tervemenoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919