SUZUKI INTRUDER 800 M vm:09

m008

Onko kokemuksia 800 M,minkälainen pyörä kertokaa hyvät ja huonot jutut ? Meinasin ostaa en tarvii enenpää kuutioita.

22

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta 1800cc

      niin et harmittele kun et ostanut 800cc Intikkaa! Et tarvii sitää motukkaakaan,mutta jos kustomin haluat niin on pakko ostaa iso! Muissa malleissa rittää sitten pienempikin,ellet sitten ole todella pienikokoinen/tyttönen.

    • ihanoktuo

      Juuripa päinvastoin uskon käyvän,tuohon isoon intikkaankin kyllästyy nopeasti
      ja huomaa pienemmän olevan paljon käytännöllisempi.mut jos on rahhoo niin osta molemmat !

    • Alpha8

      Alotaja kerto tarpeensa, niin mitä sitä muuksi vääntämään.

      Mulla kokemusta 800c mallista. Ainakin sama kone, kuin M-mallissa, eikä vissiin muuta eroa, kuin ulkomuoto. Oon kyllä tykänny. Näppärä peli ja kyllä voima riittää, ellei sitten ole tarkoitus mennä Saksan autobaanoille. Mulla 5000 km takana, eikä mitään häiriöitä.

    • mm800

      Niin ei kaikki tarvii painavaa möhköö,näppärämpi on 800cc ja saa ajonautintoo riittävästi ja ajelee matkaakin ku ei oo kiire,oottelepa ite ihan ite ?

      • Edelleenkin

        ennen ostopäätöstä koeaja molemmat niin saat ihan sellaisen kuin itse haluat ,etkä sellaista mitä muut suosittelevat! Minä en aja mopolla paitsi jos on pakko!


    • ajettuon

      Sori mut vn900 on paras,tosin 800 suitzallakin tulee toimeen,isomman pyörän tuntu vain tossa kawassa, ja tuo 1800 voi sanoa jotta unoda jos et valmis korkeisiin käyttökustannuksiin !

      • Voi lol 1800 ei ole

        käyttökustannuksiltaan sen kummempi,vie tosin litran enemmän bensaa satasella,mut so what!


      • ololololol lololol
        Voi lol 1800 ei ole kirjoitti:

        käyttökustannuksiltaan sen kummempi,vie tosin litran enemmän bensaa satasella,mut so what!

        Kato lol lol lilla, voi sentää. Lol lololol, lolololol.
        Sit osaat pelle sanoa vielä so what!

        Lololololol lolololollololol!

        what so sou vot?


      • arnold1

        mitä käyttökustannuksii???? vakuutus ja bensaa ja sit vaan kaasua,,,,


      • tyhjäpää arska
        arnold1 kirjoitti:

        mitä käyttökustannuksii???? vakuutus ja bensaa ja sit vaan kaasua,,,,

        arnold1 ei tiedä pyöristä mitään.


    • sivusta seurannut

      vn900 kannattaa kyllä unohtaa, jos hauaa ajaa, eikä vierailla korjaamolla

      • väinö vaihtoon

        vn kannattaa unohtaa... sivusta seurannut kaverin onnetonta vnää. onneksi pääsi eroon siittä.


    • itsekokenut+++

      kerro ihmeessä tarkemmin mikä väinossä teettää korjaamo käynnin ? Itse ajellu kolmella eri pyörällä tuota mallia ja isoin homma ollu öljynvaihdot ja tankkaus,

      • _finninaama_

        Kaikki väinön ongelmat tietää!
        Kokeile itse "itsekokenut---". Sen jo huomaa 1 kesän jälkee juu now.


      • glerasil auttaa
        _finninaama_ kirjoitti:

        Kaikki väinön ongelmat tietää!
        Kokeile itse "itsekokenut---". Sen jo huomaa 1 kesän jälkee juu now.

        No kerros nyt finninaama mitkä ne ongelmat on?


      • No itsehän sen

        juuri paljastit! Eivät kestä kun pitää kokoajan vaihdella sulla jo kolmas vn900!


    • j-s1

      myyn orggisputket: intruder 800c -07, ruisku,h:400

      • mm8

        Nyt olisi myynissä vähän aj:8750km 2010 INTRUDER kromi kiiltää kuin uusi 7000e nettimotossa kuvia ID:1490344 .Niin malli 800 M.


    • Usojo

      Ota se vn900 ja custom malli,ei classik,on HYVÄ ajaa,huolettomia ajonautintoja !

    • gsx-r1

      Itse diggaan kyykkyjä, mutta työfrendillä on 800 itikka. Tankki on onnettoman pieni. 12 litraa. Sil ajaa vain noin 200 kilsaa

    • PuSe

      On sitten vähän vanhempi Intruder noilla spekseillä. M800:n tankki on 15,5 litraa ja kulkee sata kilometriä alle neljän litran. Omallani ajelin vaihtelevaa ajoa nelisen sataa kilometriä ennen kuin polttoainemittarin viimeinenkin palkki hävisi. Sitten piti mennä tankkamaan....

      • Tota sä et usko

        itsekään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      199
      33223
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      255
      21412
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      434
      10852
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6605
    5. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      81
      5866
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      4835
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      4050
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1607
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      101
      1544
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      52
      1479
    Aihe