Onko kokemuksia 800 M,minkälainen pyörä kertokaa hyvät ja huonot jutut ? Meinasin ostaa en tarvii enenpää kuutioita.
SUZUKI INTRUDER 800 M vm:09
22
670
Vastaukset
- Osta 1800cc
niin et harmittele kun et ostanut 800cc Intikkaa! Et tarvii sitää motukkaakaan,mutta jos kustomin haluat niin on pakko ostaa iso! Muissa malleissa rittää sitten pienempikin,ellet sitten ole todella pienikokoinen/tyttönen.
- ihanoktuo
Juuripa päinvastoin uskon käyvän,tuohon isoon intikkaankin kyllästyy nopeasti
ja huomaa pienemmän olevan paljon käytännöllisempi.mut jos on rahhoo niin osta molemmat ! - Alpha8
Alotaja kerto tarpeensa, niin mitä sitä muuksi vääntämään.
Mulla kokemusta 800c mallista. Ainakin sama kone, kuin M-mallissa, eikä vissiin muuta eroa, kuin ulkomuoto. Oon kyllä tykänny. Näppärä peli ja kyllä voima riittää, ellei sitten ole tarkoitus mennä Saksan autobaanoille. Mulla 5000 km takana, eikä mitään häiriöitä. - mm800
Niin ei kaikki tarvii painavaa möhköö,näppärämpi on 800cc ja saa ajonautintoo riittävästi ja ajelee matkaakin ku ei oo kiire,oottelepa ite ihan ite ?
- Edelleenkin
ennen ostopäätöstä koeaja molemmat niin saat ihan sellaisen kuin itse haluat ,etkä sellaista mitä muut suosittelevat! Minä en aja mopolla paitsi jos on pakko!
- ajettuon
Sori mut vn900 on paras,tosin 800 suitzallakin tulee toimeen,isomman pyörän tuntu vain tossa kawassa, ja tuo 1800 voi sanoa jotta unoda jos et valmis korkeisiin käyttökustannuksiin !
- Voi lol 1800 ei ole
käyttökustannuksiltaan sen kummempi,vie tosin litran enemmän bensaa satasella,mut so what!
- ololololol lololol
Voi lol 1800 ei ole kirjoitti:
käyttökustannuksiltaan sen kummempi,vie tosin litran enemmän bensaa satasella,mut so what!
Kato lol lol lilla, voi sentää. Lol lololol, lolololol.
Sit osaat pelle sanoa vielä so what!
Lololololol lolololollololol!
what so sou vot? - arnold1
mitä käyttökustannuksii???? vakuutus ja bensaa ja sit vaan kaasua,,,,
- tyhjäpää arska
arnold1 kirjoitti:
mitä käyttökustannuksii???? vakuutus ja bensaa ja sit vaan kaasua,,,,
arnold1 ei tiedä pyöristä mitään.
- sivusta seurannut
vn900 kannattaa kyllä unohtaa, jos hauaa ajaa, eikä vierailla korjaamolla
- väinö vaihtoon
vn kannattaa unohtaa... sivusta seurannut kaverin onnetonta vnää. onneksi pääsi eroon siittä.
- itsekokenut+++
kerro ihmeessä tarkemmin mikä väinossä teettää korjaamo käynnin ? Itse ajellu kolmella eri pyörällä tuota mallia ja isoin homma ollu öljynvaihdot ja tankkaus,
- _finninaama_
Kaikki väinön ongelmat tietää!
Kokeile itse "itsekokenut---". Sen jo huomaa 1 kesän jälkee juu now. - glerasil auttaa
_finninaama_ kirjoitti:
Kaikki väinön ongelmat tietää!
Kokeile itse "itsekokenut---". Sen jo huomaa 1 kesän jälkee juu now.No kerros nyt finninaama mitkä ne ongelmat on?
- No itsehän sen
juuri paljastit! Eivät kestä kun pitää kokoajan vaihdella sulla jo kolmas vn900!
- j-s1
myyn orggisputket: intruder 800c -07, ruisku,h:400
- mm8
Nyt olisi myynissä vähän aj:8750km 2010 INTRUDER kromi kiiltää kuin uusi 7000e nettimotossa kuvia ID:1490344 .Niin malli 800 M.
- Usojo
Ota se vn900 ja custom malli,ei classik,on HYVÄ ajaa,huolettomia ajonautintoja !
- gsx-r1
Itse diggaan kyykkyjä, mutta työfrendillä on 800 itikka. Tankki on onnettoman pieni. 12 litraa. Sil ajaa vain noin 200 kilsaa
- PuSe
On sitten vähän vanhempi Intruder noilla spekseillä. M800:n tankki on 15,5 litraa ja kulkee sata kilometriä alle neljän litran. Omallani ajelin vaihtelevaa ajoa nelisen sataa kilometriä ennen kuin polttoainemittarin viimeinenkin palkki hävisi. Sitten piti mennä tankkamaan....
- Tota sä et usko
itsekään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057