limatulppa?

-pauliina-

Heippa. Olen rv 35 4 ja tänää kaupassa oli heikko olo ja painon tunne masussa.. Olin joululahja ostoksilla, joten tuli kaupoissa pyörittyy. Huomasin että pikkuhousuissa oli jotain ylimäärästä. niin menin vessaan, oli housuissa hieman kellertävä limanen klöntti. Myös pyyhkiessä paperiin tuli vähän. Sen jälkeen ei ole mitn tullut. Valkovuodoksi en sanoisi. Voiko olla limatulppa?

18

2523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä on

Ehkä ei.
      Mun kristallipallo on nyt rikki ja korttipakka hukassa niin en osaa sanoa.

• äh!!!!

Nimimerkille "ehkä on": Jos ei sulla ole mitään sanottavaa, joka olis edes jossain mielessä rakentavaa tai huomionarvoista, niin mitäpä jos olet sitten vaan ihan hiljaa. En tajua missä mättää.

• 3*synnyttänyt

Uskoisin että on! Ensimmäisestä irtos juurikin noin ja muutaman päivän päästä meni vedet.

• -pauliina-

no toivottavasti ei nyt ihan vielä sieltä olis tulossa. :) vaikka olishan se jo hienoo nähä tyttö

• 3*synnyttänyt

Toivotaan että vähän vielä jaksais siellä masussa kasvaa! Mut eipä noilla viikoilla hätää ole jos pikkunen haluaa jo syliin päästä.

• -pauliina-

just eilen kävin äitipolilla.. niin painoarvio oli 2,5 kiloo.. mutta samaa mieltä et vois hetken viel olla..

• 3*synnyttänyt

Nyt otat iisisti etkä rasita ittees yhtään. Viikkokin on pitkä aika vahvistua! Tsemppiä ja käy kertomassa että kuinka kävi!

• -pauliina-

niin rauhakseen ollaan ku alle 2 vuotiaan kanssa voi. onneksi mies kuitenkin tossa koko ajan kotona niin auttaa todella paljon :) ja kyllä tulen kertomaan :)

• mannammamma

Tuskin on. Itselläni on tämän raskauden aikana muutaman kerran tullut tuollaista keltaista limaa. Olen käynyt asiasta gynekologilla ja mulle sanottiin, että se tulee limakalvoilta ja normaalia raskaana ollessa. Itselläni on takana kaksi synnytystä. Molemmista limatulppa on tullut paria päivää ennen synnytystä. Limatulppa ei oikeastaan ole ollut vain kerran juttu, vaan limaa on tullut todella paljon useammalla vessakäynnillä, se on ollut väritöntä ja sen seassa on aina yleensä verta.

• mammammama

Komppaan mannammammaa! Itselläkin tuli jos minkälaista vuotoa viimeisten viikkojen aikana, oli klönttejä, paksua limaa ja taas välillä ihan vetistä, niin että luulin välillä lapsiveden tihkuttavan.. Oikea limatulppa tulikin sitten synnytyksen yhteydessä, useammalla vessakerralla ja oli kyllä selvästi verensekaista. Limatulpassahan yleensä on veriviiuja tai sitten taittaa aavistuksen vaaleanpunaiseen. Toivottavasti vauvasi saisi vielä kasvaa rauhassa :)

• siinä ja tässä

se on siinä ja tässä? mun mielestä voi olla. juurikin tuollanen kelta-punertava limalöntti, hyvin pieni herneen kokonen. seuraavina päivinä muutama iso löntti. siitä ekasta herneestä 3 vrk ja synnytys käynnistyi. kenellä menee mitenkin?

• -pauliina-

ei täälä ainakaan vielä ole synnyttämään lähetty.. :) kaikki paikat kyl tosi kipeenä.. :/ mutta onneksi laskettuunaikaan ei enää kauaa.. Onkos täälä muita jotka viimesillään on?

• KolmattaPukkaa

Täällä viikkoja 34.. ja kyllä mulla on ollu täs lopussa vuotoja jos jonkinlaisia....:) ja kivut on kovat... Aivan hirvittää miten käy ku jouluostoksille pitää raahautua.. :/ kova painon tunne ollu jo pari viikkoa, liitoskivut... Äh!! Kiva juosta sitte kahden pienemmän perässä.. :D ja vauva jo todella alhaalla...

• -pauliina-

onneksi itellä jo takana päin noi jouluostokset. voimia sinne! :)) toivottavasti sinulla siel mies joka auttaa lapsien kanssa niin voit levätä ja ottaa vähä rauhakseen ja tietenkin vähä yrittää nauttia viimesistä viikoista :)

• kolmatta Pukkaa

Joo, isäntä viikonloput kotona, muuten tekee kahta vuoroa, ja on päivässä sen10h pois, että ei viikolla paljo lepäillä :D saa nähä millon tämä päättää syntyä, jotenki hirvittää että meneekö edes jouluun.. :/ ja yöt menee ihanasti valvoessa, saa kääntyä kyljeltä kyljelle... Wuhuu! :) sinne kans tsemppiä loppu odotukseen!

• iykuyukr

On varmasti juuri limatulppaa, itselläni sitä tuli 2-3 päivää viikko ennen synnytyksen käynnistymistä. Limatulppa on kirkasta
      (saattaa olla myös hieman kellertävää tai siinä saattaa olla veriviiruja)
      venyvää limaa, muistuttaa mielestäni liivatetta :) Limatulpan irtoaminen kertoo paikkojen olevan kypsät synnytystä varten. Tuosta irtoamisesta ei voi silti tietää koska synnytys käynnistyy, toisilla siihen menee vain paripäivää kun toisilla taas kuukausia. Voit silti mainita seuraavalla neukku käynnillä että limatulppa on jo irronnut.

• -pauliina-

minulla on seuraava käynti äitipolilla, on tuo synnytystapa-arvio. täytyy sielä ottaa puheeksi :)

• kolmatta pukkaa

Muuten, kävin ite tänää synnärillä mutkan ku tuli kipeitä supistuksia, sekä jotain vuotoa... Ei onnex ollu lapsivettä.. mutta tuli tosta limatulpasta puhe, että olisko voinu olla se.. ni kuulemma ei... Limatulppa on sellanen geelimäinen klöntti, jossa saattaa olla verijuovia.. tuumas lääkäri että jos neste kirkasta, ja makean tuoksuinen, sillon voi olla lapsivettä, ja keltanen tai valkonen väri viittaa valkovuotoon.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1138
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      735
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60