Tapasin mukavan miehn 3 viikkoa sitten, hän on huumorintajuinen, mukava ja kauniin hymyn omaava skorppiooni, itse olen tumma hiuksinen neitsyt nainen... mitä näet tästä ystävyydestä tulevaksi, onko hän se mies jota olen etsinyt rakkaudessa vai jääkö vain kaveruudeksi?
Vastaukset 1
Hei
skorpioni ja neitsyt tarvitsevat piiiiitkän koeajan, se on faktaa. mutta se niistä horoskoopeista.
teille näen monta törmäyskurssia, jos todella aiotte tutustua toisiinne syvällisemmin. voisit myös kurkistaa olutkolpakkoon ja seurata, millä vauhdilla se vajenee.
tämä mies etsii täydellistä luottamusta, hän ei kestä puolikkaita asioita.
mies on lapsirakas ja hän on kiintynyt sukuunsa. onko hän sitten se oikea mitä etsit?
kiinnitä huomiota pukeutumiseesi, entistäkin tarkemmin. mieheltä ei jää huomaamatta yhtään mitään. ei pienintäkään yksityiskohtaa. ole naisellinen nainen.
ja sanoisin kyllä, teidän energianne sopivat hyvin yhteen. mutta epäluuloisuus ja se pitkä soidinaika on ehdoton, se vie hermoja mutta voi tuottaa tulosta.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241476
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes931123Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361112Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella521063Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.99762- 67743
- 25726
- 34718
- 8621
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist25619