Ei parempaa oo. Kaikki on vaan niin upeesti!
Suuri ja mahtava Hirvensalmi
5
292
Vastaukset
- Kelttula
Hirvensalmi on taloudellisesti mallikelpoinen kunta,talous kunnossa ,joka on hyvä saavutus.Näin Mäntyharjulaisena on Teille hattua nostettava,olette pystyneet vastoin ennustuksia hoitamaan asianne olosuhteisiin nähden hyvin.
- Ja mä lähden pois...
Nyt vapaasti käänteisenä tuo otsikko.( Lauletaan neukkukansallislauluna) :
OI suuri ja mahtava työttömyysluku,et suurempaa missään sä kohdata voi.
On sairaudenhoito ja puute niin suuri, et hampaatkin suusta nyt tippua voi.
Jos kunnastani luopuisin, oitis nyt lähtisin...
Ja kyllä lähdenkin. !
Muutama mielipide
Miten hirveä on esimerkiksi kunnan vuokra-asuntojen taso / hinta ? Joka vuosi nousee vuokra n. 20 € / kk., eikä rähjäisille asunnoille tehdä mitään. Seinät homeessa, vuotavat patteriverkostot....
Kuka voi lisäksi rehellisesti olla tyytyväinen hammashuoitoon Hirvensalmella ?
Tunari porailee mihin sattuu osumaan, paikkaus epäonnistuu 90% varmuudella ja viimeistää 6 kk päästä olet yksityisellä,kun ei suostu (pysty) jälkiään korjaamaan. Huonolla tuurilla sama jamppa on päivystyksessä Mikkelissä.
Eli : Lycka till Hirvensalmi - 6+17=?
Et sinä mihinkään lähde, puhut vain.
- Hiljainenkylätie
Hirvensalmi on menny alas päin, kuin lehmänhäntä. Joskus 80 luvulla täälä sentäs jotain oli, Nykyisin ei ole mitään, yksi s market kauppa vaan. Ei kahvilaa ei mitään.
Eipä tarvii ihmetellä jos kaikki työikäiset ja nuoret muuttavat täältä pois. - kohta ei hampaita
minun kokemus hammashoidosta kamala.paikkaa vaan paikan päälle kunnes irtos koko hammas ku kerkis mätääntyä.Suuta pakottaa ja naama puuduksissa lähet pois kunnes kotona jo särky alkaa,hups se oli väärä hammas...ja pankalammella ei osata myöskään hoitaa ja yksityiselle kun ei oo varaa...tk:n lääkäri ei sano muuta kuin että tarkkaillaan vointia,soittele sit jos lääkkeet ei auta.ja sit taas tarkkaillaan jaa seeuraillaan,otetaan iso verikoe kunnes huomasin et just se mitä piti tutkia oli jätetty pois,se todella tärkee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk903807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921979Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871793- 1441672
- 1621493
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981473Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297