Paljonko saat nykyisessä liittymässäsi puheaikaa yhdellä eurolla (mahdollinen kuukausimaksu mukaan luettuna)?
Itselläni on liittymä, jossa voin puhua yli 16 minuuttia yhdellä eurolla* - kuka panee paremmaksi!
--
*Tarkalleen laskettuna 16,7 min/euro, ja siihen sisältyy kaikki kustanukset.
Paljonko puhut eurolla?
6
581
Vastaukset
- Niin
Mulla voi puhua eurolla n. 19,3 minuuttia, mutta tämä hinta toteutuu jos puhun n. 77 minuuttia kuukaudessa. Joka riittää minulle erittäin hyvin. Liittymä on Sonera One ja ilmaista puheaikaa 10 euroo kuukaudessa.
- raato
Mä oon puhunut tään kesän sillai et yli 200 minuuttia per euro.
*Tarkalleen laskettuna 204,49 min/euro, ja siihen sisältyy kaikki kustanukset. - Dna
Laskin tuossa juuri koneella.
Oli yli 40h puhetta , mut laskin "vain" 40 h:n mukaan.
Saan yhdellä eurolla puhetta 61,5 min eli 1h 1 min ja 30 sek.
39€ kk/maksu kaikkiin oikeisiin 044 ja 041-alkuisiin numeroihin.
Puhelut muihinkin operaattoreihin ihan normaalihintaisia, mutta niitä ei minulle ollut tullut 2 euroa enempää.
Olen tosi tyytyväinen danaani- säästäväinen
oon kans tyytyväinen Maratooniin ja oon sen avulla säästänyt isot summat rahaa kun ei tarvii maksella minuuttihintoja ja silti voi puhua ja tekstata niin paljon kuin lystää. jos vertaa vaikka että sitä edellinen liittymä teki laskua 300 euroa kuussa ja maraton tekee vaan 39 euroa kuussa.
- puhelias
säästäväinen kirjoitti:
oon kans tyytyväinen Maratooniin ja oon sen avulla säästänyt isot summat rahaa kun ei tarvii maksella minuuttihintoja ja silti voi puhua ja tekstata niin paljon kuin lystää. jos vertaa vaikka että sitä edellinen liittymä teki laskua 300 euroa kuussa ja maraton tekee vaan 39 euroa kuussa.
...kova sana!
:o)
- Mika0800
dna Maraton: 1e=153,8 min !
dna Maraton: 39 EUR/kk
tuolla puhun hyvinkin 100h eli 6000 min/kk
Siis jos 39e = 6000 min, jaetaan molemmat 39:llä:
1e = 6000min/39 = 153,8 min.
Puhun siis yli 153 min eurolla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691