Onko kukaan lähdössä Kissfm:n kuuntelijamatkalle Ibizalle 13-20.9??Varattiin just matka ja ollaan menossa saarelle jo kolmatta kertaa tänävuonna!Ei voitu vastustaa suoria lentoja ja reissun halpuutta!Nyt taas bilettämään kunnolla ens kuussa!!!
www.ibiza.fi!
6
466
Vastaukset
- Househead
Jeps menossa ollaan,mietittiin jookoskookosta mutta niiden hotlat San Antoniossa josta TODELLA kannattaa pysyä poissa jos oikeasta Ibizasta haluaa nauttia.San Antoniossa on vaan karseita discoja,halpaa olutta ja idiootteja englantilaisia.Ibiza town,Figueritas ja Play'a Den Bossa suositeltavia mestoja.Niille jotka menee Jookoskookoksella ei hätää,reissusta tulee erit.hyvä jos vältätte San Antonion baareja ja klubeja(Eden ja ES Paradis,rahan hukkaa)ja meette esim.Pachaan,Amnesiaan ja Spaceen.Bora Boran rantabileitä joka ilta Playa D'en Bossassa ei kannata myöskään missään nimessä missata!!
- antimonday
siis oot menossa sinne jo 3. kertaa tänä vuonna?
Mistä ihmeestä revit rahat kalliiseen harrastukseen? Paljon muuten kannattaa budjetoida viikon oleskeluun ibizalla? Kuulin et vesipullokin klubeilla maksaa 8 e. Kauheeta kiskontaa!- Househead
Mentiin kesä-ja heinäkuussa halpalennoilla RyanAir-Lontoo ja EasyJet-Ibiza ja nyt ens kuussa tolla Air Finlandin paketilla :)
Itse oon budjetoinut viikoksi 600-800euroa,kyllä siellä enemmänkin saa menemään jos haluaa,viime vuonna tuhlasin viikossa 1500 euroa ja viisastuin siitä.On monia tapoja säästää klubilipuissa ja saada jopa vapareita,eikä sitä vettäkään ylettömästi kantsi kitata...
Loisto mesta ja matkaan enään kuukausi!!
www.ibiza-spotlight.com/forums - antimonday
Househead kirjoitti:
Mentiin kesä-ja heinäkuussa halpalennoilla RyanAir-Lontoo ja EasyJet-Ibiza ja nyt ens kuussa tolla Air Finlandin paketilla :)
Itse oon budjetoinut viikoksi 600-800euroa,kyllä siellä enemmänkin saa menemään jos haluaa,viime vuonna tuhlasin viikossa 1500 euroa ja viisastuin siitä.On monia tapoja säästää klubilipuissa ja saada jopa vapareita,eikä sitä vettäkään ylettömästi kantsi kitata...
Loisto mesta ja matkaan enään kuukausi!!
www.ibiza-spotlight.com/forumsVoisitko antaa jonkun vinkin, miten niissä klubilipuissa voi säästää? Ne taitaa olla eri hintaisia eri paikoista ostettuina.?
Mulla enää 2 viikkoa matkaan.. - Househead
antimonday kirjoitti:
Voisitko antaa jonkun vinkin, miten niissä klubilipuissa voi säästää? Ne taitaa olla eri hintaisia eri paikoista ostettuina.?
Mulla enää 2 viikkoa matkaan..Jep,Ibiza townista löytä halvimmat liput,kyselee muutamista baareista että saa kuvan paljon hintahaarukka sinä iltana on ja valitsee sit halvimman!
- pacha
Househead kirjoitti:
Jep,Ibiza townista löytä halvimmat liput,kyselee muutamista baareista että saa kuvan paljon hintahaarukka sinä iltana on ja valitsee sit halvimman!
kantsii tsekkaa saitti www.ibiza-forums.com ennen lähtöä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa732622Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71670Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631555Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261236Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.251088Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?79986