www.itwebbuy eli www.itbutikken.dk/fi:n luotettavuus?

Siiriliini

Oletteko olleet tekemisissä otsikossa mainitun nettikaupan kanssa?

Haluamani kamera on siellä 40 euroa halvempi kuin muualla ja toimituskin luvataan heti varastosta, maksuna postiennakko.

Onko teillä toimituspäivät pitäneet paikkansa ja entä takuut, miten ovat toimineet tämän firman kohdalla?

4

2590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sony

      Ainakin haluamani Sonyn T1 on yli 100€ kalliimpi kuin Saksalaisissa verkkokaupoissa !

      • Faubus

        Tilasin sieltä yhden Olympuksen pokkarin kerran, se oli selvästi halvempi kuin muualla, ja tuli parissa päivässä.

        Palvelu pelasi ihan asiallisesti, nettisivut vaan on vitsikkäät kun siellä on olevinaan suomenkielinen versio joka on kuitenkin suomen ja skandinaaviskan sekamelskaa.


    • Heikki

      Tilasin viikko sitten kämmenmikron ko. liikkeestä ja vahvistin tilauksen ohjeiden mukaan välittömästi. Mitään ei ole kuulunut sen jälkeen heistä vaikka toimitusajaksi luvattiin sivuilla 2pv. Soitin asiakaspalveluun jossa kehoitettiin lähestymään heitä mailitse mutta eipä tuntunut vaikuttavan statukseen millään lailla. Aika alkeellista palvelua mielestäni vaikka heillä onkin hienot tilauksenseurantasivut. Onneksi en muutaman euron säästön vuoksi takia tehnyt ostosta luottokortilla - silloin kyllä potuttaisi aivan toisella tavalla.

      • Kokemussss

        tilasin 4.4.06 gf7900gt:n. Sivulla luvattiin 9 päivän toimitus aikaa. Päivämäärä muuttuu jatkuvasti ja nyt ne ovat "luvanneet" sen 1.6.06. Eli aivan älytöntä. Vaikka se onkin suosittu kortti, niin turhaa sivulle silloin on laittaa yhdeksän päivän tomitusaikaa jos se ei tule kahteen kuukauteen. Ja katsotaan että kestääkö siinä vieläkin toiset kaksi kuukautta. Joutuu perumaan tilauksen jos se ei ala tulla. Eikä ne edes kirjoita itse viestiä sinne, vaan sieltä tulee automaattisia samoja viestejä jatkuvasti. Se käy vielä enemmän ottamaan päähän, ei saa mitään varmuutta tulemisesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe