Uusi muuntaja jouluvaloon?

jouluvalo2

Hei!

Saako mistään netistä tilattua uuden muuntajan jouluvaloon rikkoutuneen tilalle? Joku (24V 10VA) muuntaja.

4

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jouluomena1

katsele ensin, saisiko uutta samanlaista valosarjaa/jouluvaloa tilalle.. taitaa tulla kalliimmaksi ostaa se pelkkä muuntaja.
      Itsellä on kans ongelma, kun uudessa kauniissa valkoisessa valosarjassani olikin musta muuntaja, tosi törppöä, oli pahvirasiassa joten sitä ei kaupassa tietenkään nähnyt. Valkoinen muuntaja siis pitäis saada tilalle, tai jättää joku vanhoista valosarjoista kaappiin ja lainata siitä muuntajaa. Mitä olen hintoja katsellut niin pyydetään reilusti päälle kahtakymppiä.

• ddlll

Mulla sattuisi olemaan tuollane muuntaja ylimääräsenä (yhistettii 2 valosarjaa yhel muuntajal jote tuo yks muuntaja jäi toimettomaks), voisin sen lähettää postikuluja vastaan.

• Jouluvalo2

Ei tarvi enää :) Vanhasta jouluvalosta otin muuntajan. Kiitos kuitenkin :)

• Neuvoton

Mullakin sama ongelma, muuntaja IP20, 24V-10VA, hajosi, enkä haluaisi ostaa uutta jouluvalosettiä. Oon kysellyt monista kaupoista tuloksetta, enkä löydä mitään nettikauppaakaan, mistä voisi tilata. Kenelläkään tietoa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6264
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3232
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2546
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2188
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1686
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1470
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      225
      1403
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1382
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      30
      1341
    Aihe