Mistä se nainen löytysi, kun ei täältä Suomussalmelta löyvy sopivaa.
Meitä on puolen kymmentä kommeeta miestä, vakituista naista ehtimässä. Reviiriä ajateltiin laajentaa. Ikähaitari meillä on noin 40-55 vuotiaita uroksia. Onko vinkiä, minne päin suomea pitäisi suunnistaa.
Avustaako mikään toimi, jos akkaa ehtii kauempaakin. Mielestäni valtion laitoksella KELALLA pitäisi tukea ko. toimintaa, esimerkiksi matkakulujen ja majoituskustannuksien osalta. Ainakin ministeri Kyllönen voisi yrittää lakia tätä toimintaa tukemaan.
Jos luvit tämän sinä kommee rahevä nainen, ilmoita itsestäsi jotenkin, esim. Ylä-Kainuu. PS. kaverille kans, mutta hänelle auttaa hoikenpikin.
Mistä se nainen löytysi
11
1081
Vastaukset
- mie vaan
Oottako niin ranttuja että kommee ja rehevä pitää naisen olla, ei oo ihme että ilman oota jäänyt. kattokaa peiliin ja miettikää missä vika jos ilman jää.
- Katse itään
Putiini kyllä lahjoittaa sinulle emännän jos sinulla on varaa lunastaa se !
- kainuun jakajat
Tulevaisuutta ei Suomussalmen naisista löydy, suunnatkaa etelään päin, sieltä löytyy eri kokoista, eri näköistä, eri kielikulttuuria omaavia, lapsia haluavia naisimmeitä. Omalla vastuulla.
- VUODELTA 1966
ELähän sano! Minun äitini oli suomussalamelainen, kaunis, NIINKUIN SIELLÄ NAISET OVAT EDELLEENKIN. Meitä on neljä tytärtä, keski-iässä jo kAiikki ollaan nyt,sekä kolme veljeä .En edes osannut ajtella, että olisin kaunis,tanssin vain ja pidiN hauskaa. ihmettelin vain, että miksi tuo yksi tyttö vain istuu ja on sen näköinen , kuin oisi yhden syönyt ja toista aikoIS.Mutta keksipä syötin!
Meitä se huvitti!
- Iso Iita
Täällä olisi yksi komia ja irstas nainen. Mutta vaatimukset ovat kovat, työkalu pitää olla iso ja hommiin pitää pystyä 6 kertaa yössä.
Siionin laulut ja virret pitää osata laulaa kaikki ja myöskin virkata pannulappuja! - naapurista
minä en oo kommee enkä rehevä oon vaan pieni 150 senttinen,enkä oikein usko olevani kaunis ja jos tahot nähä, nii mehtäpaarissa ens lauantaina. mutta minä ku oon iltauninen, niin minähän kyllä vain käväsen siellä kahtomassa,sattuukol sinne joku tuttu.
- älkää masentuko
Niin metsäkylän baarista kyllä saattaa flaksi käydä ja pienissä kyläbubeissa muu-
tenkin, Urhon bupi on myös puhoskylällä. Sitten on nämä venäläiset naiset, osahan haluaa naimisiin jäädäkseen. Pitää osata se iskemistaito ja "ruusuista" kehumista naiselle.
- yksin porukassa
teitä ku on useampi porukoissa-ei auta muu kuin ottaa toisenne,, muuta ei ny ole tarjolla-- pitäkää hauskaa ja pankaa-- haitanneeko vaikka siemmenneste lentää
- wolumit on tai ei
tainna männä myätyri
myynny talonki jollekkin ouvolle parille
rälläävät ja kuseksivat ympäri kyllää- seppo3
Ketähän lie ovat? Se ukkoki on kuulemma voittanna lotosta, mutta kulkee töissä muina miehinä..
- pillihousu1).
totuudet olisi kestettävä
niitä ei saa tekemätömäksi
ja kävin jo psykolla, en päässyt eläkkeelle
sanovat liian viisas,kaikessa!
luulin itsekkin,että sahajauhot pyörii hulluna pääkopassa
mutta näkevää ei saa "näkemättömäksi"??????????????????????????
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146