Ei tässä mitään huonoa ole ollut, toiminut on kaikki niinkuin pitää.
Ainoa ongelma on muilla jotka on haukkuneet minut pystyyn
"Apple uskovaiseksi" mitäh häh!? mikäh!?
"Miksi iPhone ROMU" niinjust!
YM.. PASKAA
On se kumma kun itse tykkää käyttää iPhonea, täytyisikö olla se Android vai Windows phone, mitä häh?
On varmaan vara laittaa hyvä puhelin, kateuttako?
Ajan myös uudehkolla Audilla, sekään ei ole kaikille hyvä?
Tietokoneena iMac, huono sekin joillekkin?
Kerroinpahan vain kun itse en juuri arvostele toisten valintoja, nauran vain mielessäni näille jokapaikan tietäjille "parhaimmista parhaille" , olette parhaita, teillä on kaikki parempaa ja hyvin, heh heh
Joulua kuitenkin kaikille :)
iPhone 5 on hyvä
15
385
Vastaukset
- i tylsystää
Toisille kelpaa tytär 17 v ja toisille äitee 50 v.
Jos haluaa ja tykkää "vanhasta" niin omapa on asias...- föönifööni
FemmaFööni on hyvä. Kaikki pelaa ja on nopea.
- ...
Yks tykkää iPhonesta ja toinen paskasta, jokaiselle jotain.
- Anonyymi
Isoäiti on paras.
- Buahhahahahahahahaha
Kaikki on niinkauvan onnelisia, kun ei paremmasta tiedä.
- anna tulla
No kerro meille iPhonen käyttäjille lisää, säälittävää vain trollata.
Ihan oikeasti, kerro ne paremmat jutut ?
Luuletko ihan oikeasti etten ole ottanut selvää Iphonen hyvistä ja huonoista puolista, luuletko?
Kerro nyt se täydellisen puhelimen merkki? - Asia oli näin
anna tulla kirjoitti:
No kerro meille iPhonen käyttäjille lisää, säälittävää vain trollata.
Ihan oikeasti, kerro ne paremmat jutut ?
Luuletko ihan oikeasti etten ole ottanut selvää Iphonen hyvistä ja huonoista puolista, luuletko?
Kerro nyt se täydellisen puhelimen merkki?Et sä mitään sopuli ottanut selvää, juoksit muitten perässä höynäytettäväksi i storeen...
- hah3
Asia oli näin kirjoitti:
Et sä mitään sopuli ottanut selvää, juoksit muitten perässä höynäytettäväksi i storeen...
Aika heikkoa, säälittävä selitys. Kaikki häpee sua.
- hah 5
hah3 kirjoitti:
Aika heikkoa, säälittävä selitys. Kaikki häpee sua.
380 ms selitystä, kaikki säälii sinua
- Lagittava antero
hah 5 kirjoitti:
380 ms selitystä, kaikki säälii sinua
Miksi puhut androidit latenssiajoista?
- Lagaako Voi ?
Lagittava antero kirjoitti:
Tunke sä nyt noi latensis hanuriis kun ilmoittelet tota iphone5 latensiakaa..
- Apple on perseestä!
Lagittava antero kirjoitti:
Säälli sääli vaan !
paska on paska, eikä sitä joku lateksi saa hyväksi! - Lagittava Jööti
Lagaako Voi ? kirjoitti:
Tunke sä nyt noi latensis hanuriis kun ilmoittelet tota iphone5 latensiakaa..
En se minä puhunut androidin latenssiajasta joka on tuo 380 millisekuntia.
- Iloinen iphonisti
Kaikkein fanaattisimpiahan ovat juuri Applen vastustajat. Iphonen omistajat tapaavat olla ihan tyytyväisiä puhelimeensa, eivätkä siitä pahemmin huutele, mutta jostain syystä Apple-vihaajilla on kova tarve räksyttää kaikkialla, kuinka huono iPhone on ja kuinka paska Apple on ja kuinka noloa on käyttää Applen tuotteita.
Mistä moinen viha? Miten se on teiltä pois, jos joku muu tykkää iphonesta? Minulle on ainakin aivan yhdentekevää, mitä puhelinta kukakin käyttää. Itse tykkään iphonesta, muut saavat tykätä muista.
Vai onko tämä jotain huonolla itsetunnolla varustettujen suomalaisjunttien öyhötyksiä - että kyllä sen perkele suomalaista Nokiaa pitää olla? Säälittävää. - Anonyymi
jauhotuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026