Hei!
Onko kenelläkään lämpötolppaa, jossa ko. ajastinkello käytössä ?
Itse törmäsin tänään ko. ajastikelloon enkä ymmärtänyt siitä mitään enkä löytänyt kuuklettamallakaan mittän käyttöohjetta tms järkevää :(
Tuote siis: Grässlin V86/1 (Tuotenro:0426001810)
Kiitos, jos osaat auttaa !
Grässlin V86/1 kellokytkin
6
6120
Vastaukset
- Timpparim
Moro,
Kello kytkee 2h kerralla. Kelloon asetetaan (pyöritetään) tuntimäärä, jonka kuluttua olet autolla lähtemässä. Esim. olet tolpalla klo. 18 ja lähdet aamulla klo. 8, silloin pyörität kelloon lukeman 14. Kello kytkee lämmityksen klo. 6 ja lopettaa klo. 8.- Nuolen suuntaan..
Pitää muistaa pyörittää kellossa olevan nuolen suuntaan. Jos ajastinpyörää pyörittää väärään suuntaan, niin kellon muovirattaat hajoaa ja se menee uusintaan. Surkeita ovat kestoltaan muutenkin, sillä kun pitempään käytössä olleen kellon pitäisi kytkeä lämmöt päälle, niin se pysähtyy eikä auto sitten ollenkaan lämpene... Lieneekö kellon rattaat jo siinä vaiheessa hajallaan?
- Timpparim
Nuolen suuntaan.. kirjoitti:
Pitää muistaa pyörittää kellossa olevan nuolen suuntaan. Jos ajastinpyörää pyörittää väärään suuntaan, niin kellon muovirattaat hajoaa ja se menee uusintaan. Surkeita ovat kestoltaan muutenkin, sillä kun pitempään käytössä olleen kellon pitäisi kytkeä lämmöt päälle, niin se pysähtyy eikä auto sitten ollenkaan lämpene... Lieneekö kellon rattaat jo siinä vaiheessa hajallaan?
Juu, epävarmoja ovat. Meikäläisellä kyseessä kylmä autohalli, puolittain maan alla. Varsinkin alkutalvesta kun ollut kosteutta ja tulevat pakkaskelit, kellot epävarmoja. Joko jätättävät runsaasti tai pysähtyvät kun pitäisi kytkeä. Olen elvyttänyt hiustenkuivaajalla, saattaa auttaa koko talvenkin. Nyt aiotaan uusia muutama kello.
- helppo rikkoa
Timpparim kirjoitti:
Juu, epävarmoja ovat. Meikäläisellä kyseessä kylmä autohalli, puolittain maan alla. Varsinkin alkutalvesta kun ollut kosteutta ja tulevat pakkaskelit, kellot epävarmoja. Joko jätättävät runsaasti tai pysähtyvät kun pitäisi kytkeä. Olen elvyttänyt hiustenkuivaajalla, saattaa auttaa koko talvenkin. Nyt aiotaan uusia muutama kello.
jos tolpassa pidetään sähköt päällä ympäri vuoden ja kukaan ei käytä niitä väärin, niin kyllä ne kestää hyvin.
- Anonyymi
Timpparim kirjoitti:
Kyseisissä kelloissa ei isompi ongelmia, ainoastaan akku saattaa korkata joidenkin vuosien jälkeen, on varsin helppokäyttöinen ja siksi ulkoilureiteillä varsin suosittu, rattaat ovat tosiaankin muoviset, mutta normaalikäytössä kyllä kestävät. Taloyhtiösi kyllä uusii rikkoutuneen veloituksetta, että kysy huoltofirmalta apua.
- jup3
Kelloon laitetaan aika mikä kuluu lähtöhetkeen,niin silloin auto lämmennyt 2 tuntia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808522544417Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään903353Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka242536Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv582265Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?962159TUNNISTELAATIKKO
Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain871419Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?
Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään281309- 401290
Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?
Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli681195Valehdella saa, totuus salataan
Vaikuttaa vähän siltä, että sensuuria toteutetaan juorupalstallakin. Asioita saa kaunistella ja vääristellä, mutta totuu10798