bedoviili

syifdaaaaaaasdfuod

sinä saatan bedofiili joka tässä muutama päivä sitten kutstuit huutamaan jengiesi tilohin moottoripyörä kerholle. selvitimme ip osoitteesta henkilöllisyytesi olet se saatanan bedofiili joka käytti alle kymmen vuotiasta tyttöä hyväksi vuosia . tiedät kyllä kuka olen . nyt huudat jengin suojista kuulan antamista . tule antaan se kuulu tänne meidän pihalla tiedät kuka olen varmasti . olet samanlainen bedofiili kun se joka oman kahdeksan vuotiaan tyttärensä surmasi. saatanan raukka . muttta kiinni jäit

6

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Melkoinen purkaus

      Vai onko se sittenkin pedofiili? Kutstuit? Jengiesi? tilohin? Kuulu? Muttta? Onko nyt kyseessä joku virolaisten tappelu, vai miksi oli niin vaikeaa luettavaa?

    • olette väärässä

      Mielenkiintoisinta tästä tekee se, että joku väittää pystyvänsä ylipäätänsä saamaan toisten IP osoitteet selville täällä.Vaikka sellaisen saisikin selville, ei sen omistajaa saa selville edes poliisi ilman erikoislupaa jonka myöntää tuomari, ja vain jos epäillään rankoista rikoksista.

      Traceroutettaminenkaan ei tuo tuloksia, koska se ei vie perille asti vaan antaa tuloksen lähinnä siitä missä serverit on :D
      Itse näytän sen mukaan olevan jyväskylässä ja toisilla kertoja olen kuulemma lahdessa :))

      Kyllä tämä IP osoitteen selvittäminen on pelkkää höpöpuhetta, edes sitä ei saa selville täällä.

    • kirjoitustaitoinen15

      Hahhah, ja tämä on näköjään tämä sama oikeinkirjoitusnero, joka ei osaa laittaa pisteitä, pilkkuja ja välilyöntejä oikeille paikoilleen, joka aika monessakin eri ketjussa huutelee omiaan. Ja muutaman ketjun lienee aloittanutkin. Enkä tarvitse tämän selvittämiseksi edes IP-osoitetta, riittää kunhan vain lukee pari lausetta hänen kirjoittamaansa tekstiä :)

      • kirotusvire

        Jos joku valistaa toista IP osoitteista ja lainsäädännöstä, ei se tarkoita että hän on aloittanut jonkun tekstin.Tajuatko?


    • kirjoitustaitoinen15

      ^ eh, et taida itse tajuta; tarkoitin tuolla viestillä tämän ketjun aloittajaa...

    • plötkilppilo

      Istun tässä ilman alushousuja. En tarvitse niitä tänään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe