Niin, että sanokaapa oma mielipiteenne mun tyylistä...
Käytän aina sellaisia "asukokonaisuuksia". Yhtenä päivänä olen kirkkaan keltainen toisena taas pikimusta (kynnet on usein maalattu sen mukaan). Maanläheisistä väreistä myös pidän.
Mulla on aina paljon koruja (kaulakoruja, rannerenkaita, sormuksia yms...) Toisinaan myös joku huivi lisänä.
Hiukset ovat vaalean ruskeat (luonnollinen väri), suht. pitkät ja usein auki, joskus soljella kiinni. Lävistyksiä ei ole kuin korvissa reiät.
Että sanokaa nyt jotain, miltä kuulosti, huom. KUULOSTI (olen vain utelias ja minua kiinostaa tietää ulkopuolisten mielipide). Vaikka kaikki sanoisitte että ihan *erseeltä kuulosti, niin en minä tyyliäni muuta. Älkää tekään! Pitäkää niitä vaatteita, missä eniten viihdytte, älkääkä vaihtako omaa tyyliänne kaverien arvostelusta! Oikein ihanaa loppukesää kaikille!
Mitä mieltä ootte mun tyylistä
5
677
Vastaukset
- namsu
kuulosti ihan kivalta ja hyvä et oot löytän oman tyylis etkä muuta sitä muitten mielipiteiden mukaa...en miäkää :D
- joku vaan
...pelkkis(=uus muotisana taviksesta)tyyli!!!!
- MuRu*
Pakko kommentoida, mitä minulle tuli tyylistä mieleen.
Pakko sanoa, että jos näkee ihmisen, joka on esim. kokonaan punaisissa, se EI näytä hyvältä. (Punaset kengännauhat, punaiset housut, punainen paita, punainen takki.) Liika ON aina liikaa.
- krooh
tosi jeee... kiinnostaa ihan sairaasti mitä joku urpo pitää päällää....
Mitäs mieltä oot mun asukokonaisuudesta:
onko liian paljastava - minnie
ite oon sitä mielt et toi 'kaikki samaa värii'
ei oikeen toimi, kaikki muu on ok
pidä kiinni sun omasta tyylistäs:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637