Hei Keskiyö,
Tässä huomattiin, että minulla ja jo aikuisella tyttärelläni on sama "pulma".:) Kaivataan sitä omaa kultaa. :) Itse olen eronnut ja hän ei vaan ole törmännyt siihen "oikeaan", josta oisi muutakin kuin sydänsuruja, vaikka onkin jatkuvasti menossa, harrastaa, tapaa kavereitaan. On opintonsa suorittanut ja työelämässä, asuu omillaan. Saammeko kunnon miehiä taloon ja milloin? Ja näetkö mun tulevan joskus mummoksi? Hänellä biologinen kellokin rupeaa tikittämään:)
Kuin naisten käy? vai näkyykö epätoivoisia naisia vaan? :)
Kiitos
Keskiyö
2
58
Vastaukset
Hei
te olette oikein lämminhenkinen ja puskeva kopla!
näen heti alkuun pienen vauvan, joten uskon sinusta tulevan isoäidin.
lapsen isä voisi vaikka olla hieman nuorempi, ei mahdottomuus.
mitä sinuun tulee, et myöskään ole huonosti pedattu. näen varallisuutta ja iltojen iloa, kyllä sinullakin on vipinää. mutta rahan tuomaa yksinäisyyttä on myös ilmassa. varo miehiä, jotka etsivät valmista kotia.
sinun erosi on jo hoidettu ja siitä ei ole varmaankaan enää huolia.
tyttäresi kannattaisi keskittyä aivan suomalaiseen kosijaan, koska heitä on erilaisia. en tarkoita pelotella, mutta mentaliteeteissa on suuria eroja.
hänen ympärillään on vaara joutua "suurempaan ghettoon", missä on oma lakinsa vallalla.
tyttäresi menee matkoille ja kohtaa uutta ja innostavaa. hänelle tarjoutuu mahdollisuus asettua valmiiseen taloon ja kaikki maksetaan sutjakasti. mutta kannattaa varoa kuitenkin. kolikon toinen puoli voi olla oman vapauden menettäminen.
näen miehiä aivan diplomaatti tasolla.
tyttäresi tulee kuitenkin asumaan omassa talossaan, siellä on kaikki paikallaan.
ja jos teitä kiinnostaa joskus, että katson tuota kaikkea oikein pohjanmaan kautta, niin ottakaan yhteyttä sähköpostin kautta. muista laittaa tuo sama nimimerkki.
t. Keskiyö- toivo elää
Kiitos.Jaahas :) vai että sellainen kopla näkyy. Olen yrittänyt tytärtäni saada matkakaveriksi muutaman vuoden tai tarjota matkaa, mutta ei taida olla reissunaisia. Mamman seurassa matkako pääty gethoon? Mitenköhän periaatenainen tälläiseenkin eksyy. Eikä hän ymmärrä että aina pitää asua omakotitalossa.No luulen että pääsen siitä vielä joskus kuittaileeen hänelle :)
Jo no mun eroon ei mitään dramatiikkaa liity. En tajua miksi erottin kun meillä on loistovälit edelleen ja exä juuri nytkin vkl tulossa käymään. Tosin ollaan nyt
kaverita. Se kai se säpinä sitten ja iltojen ilo. Ja muukin kohdallani osui. Voisin kyllä yhteisen kodin perustaa tasavertaisen, luotettavan miehen kanssa tai vaikka kenties
exänkin. Et tainnut kuitenkaan miestä rinnalleni nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3194113BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho72538Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3132536- 692240
- 791871
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4101627MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311419Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2101265Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221228"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341192