minkä hintaiseksi arvioisitte 740 2.3i?
varusteina nahkapenkit,kattol.,sähköl.,autom.,.
autolla siis ajettu 200tkm.2 kilvet eli saanut pikku tällin mutta kaikin puolin A1...
`740
4
394
Vastaukset
- Arvelija
Et kerro vm, mutta ilmeisesti ~89 tai uudempi?
Automaatti on kai nykyään sitten plussaa 700-sarjassa. Näin tilanne ei ollut 10 vuotta sitten 700 sarjassa, jolloin automaattia vierastettin (luotetavuudesta ei ollut kyse).
2,3 kone on mielestäni perusedellytys automaatin kanssa. 2,0 ja automaatti on hirveä yhdistelmä.
200tkm ajettu, laittaako siitä joku päänsä pantiksi, epäilen... :)
2-kilpisyys noinkin vanhassa autossa ei pitäisi enää vaikuttaa, mutta itse ainakin haluaisin tietää kuinka kauan sitten kolaroitu ja kuinka pahasti. Mikä sitten on kenenkin mielestä pieni tälli.
Nahkasisustus voi olla tai -. Riippuen ihan sisustuksen kunnosta, esim. hieman halkeilleet penkit ei ole kovin kaunis näky.
Jos auto tosiaan on -89 tai uudempi niin tuo 2000e voi irrota hyvällä tuurilla. Vanhemmasta voi olla lujassa.
Ainut 700 sarjalainen mistä vielä jotain joutuu maksamaan on hyväkuntoinen 2,3 turbo.- ``````````
vm. olis 91 ja 200tkm on takuu km.
kolaroitu n. vuosi sitten itse korjattu.
nahka jakkarat ehjät.ilmastointi.kuten jo mainitsin kaikin puolin A1.
itse ajattelin kyllä 5000e luokkaa vähintäänkin. - 240
`````````` kirjoitti:
vm. olis 91 ja 200tkm on takuu km.
kolaroitu n. vuosi sitten itse korjattu.
nahka jakkarat ehjät.ilmastointi.kuten jo mainitsin kaikin puolin A1.
itse ajattelin kyllä 5000e luokkaa vähintäänkin.Ajatella kannattaa aina ja tässä tapauksessa miettiä. Tuolla hinnalla vastaavia 740:ä sai viisi vuotta sitten.
- paalaaja
89 senttiä kilolta olettaen, että akku,renkaat,öljyt,ja jäähdytinneste on otettu pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844