Tän kuukauden ajan oon yrittäny tiiviisti netistä bongata jonkun jätkän, mutta ei oo millään onnistunu.
Mistä voisin löytää 15-20 vuotiaan, mukavan, hyvännäköisen ja omalla paikkakunnalla (JKL) asuvan kundin? Kuulostaa aika mahdottomalta yhdistelmältä.
Kyllähän niitä netistä (gay-chat, esim. www.koodi.net) löytyy niitä kundeja, mutta kaikki hyvät tapaukset tuntuvat olevan satojen kilometrien päässä. Lisäksi oon kokeillu kaiken maailman deittisysteemejä jne. Mikään ei oo oikeestaan tuottanu toivottua tulosta.
Eli, kysymys kuuluukin: Onko mulla vielä toivoa? Onko netissä mitään muita semmosia paikkoja, mistä voin hakee seuraa? Mitä?
Kun en oikein kehtais tuonne kaupungille lähteä bongaileen jätkiä... Mistä niistä tietää, onko ne homoja vai ei.. Turpiinhan siinä tulis, jos menis heteroille ehotteleen. Ja koska vielä oon alaikäinen, niin en baareihinkaan pääse :(
Mutta täällä päin ei ylipäätänsä ole mitään gay-baaria, eli lienee turha toivo ettiä tavallisista baareista gay-seuraa..
Miten bongaan jätkän?
3
764
Vastaukset
- kotkalainen...
Joku muuki on samas jamas ku mä...Koodist ei tosiaankaa tunnu löytyvän...neuvot ois tarpeen...
- Jusa
Vai että se bongaaminen täytys tapahtua kuin nappia painamalla?? Kärsivällisyyttä kärsivällisyytä, varsinkin kuin rima on noin korkealla.
- Canal Street
Pikkukaupungista itse kotoisin olevana valitettavasti on sanottava etta ainoa vaihtoehto itsellani oli muuttaa pois. Tosin Helsinkikin on loppujen lopuksi surkean pieni skenen kannalta, piirit on niin pienet ja kyrailevat etta petyin aika katkerasti. Kundit oli niin itseaan taynna ja maailman napoja etta oksetti. Piti olla muka jonkun typeran blondihomomallin mukainen etta olis pystyny sopeutumaan - suurimmat ennakkoluulot kohtasin "omien" joukosta. Eipa paljon hyvia muistoja niilta ajoilta varsinkin kun Suomessa on viela niin suvaitsematon ilmapiiri. Parhaaksi vaihtoehdoksi osoittautui sitten muuttaa pois Suomesta, ensin opiskelemaan ja sitten asumaan. Esim. taalla Englannissa on Lontoon ulkopuolellakin monia kaupunkeja, joissa on iso skene ja vapaus olla ihan oma itsensa sen sisallakin. Eipa ole paljon kotimaata ollut ikava - kaipaapa sitten vaan seksia tai ihan suhdetta. Itse asun yhdessa britin kanssa, jonka kanssa ollaan oltu ihanassa suhteessa viis vuotta. Suosittelen seksuaalipakolaisuutta, taalla on paljon vapaampi ilmapiiri.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311232En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71920Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678- 19666
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659