Mitä kummituksia Turun linnassa haahuilee? Mikä se nunnakappeli oikein on, onko siellä aave?
Turun linnan kummitukset
10
2774
Vastaukset
- Nunna--
Nunnakappelissa tosiaan kummittelee, sinne ei kannata jäädä opastetulta kierrokseltakaan tai voi järkyttyä pahemman kerran.
- rutu4544
Tä mitä siellä on?
- PiinaavaKysymys
Niin, mitä?!
- Atte Ateisti
Noin vanhassa rakennuksessa pitää ihan periaatteesta olla jotain:
http://www.ts.fi/teemat/extra/423303/Aavedata tutki Turun linnan
Vaikka aavepaikkojen sijaan mielestäni tulisi tutkia aavehavainnoitsijan pääkoppaa aaveselitysten saamiseksi. - ruskea joulu
Turussa kun ollaan ei saa unohtaa erästä ruskeaa taloa...
- toope6
Ei kummittele missään kun ei ole olemassa haamuja, aaveita, henkiä tai muita möppiäisiä. On se kumma vaan kun maailmassa on satoja miljoonia video kuvaa tallentavia vimpaimia ja kukaan ei saa otettua sellaista matskua että voisi todistaa olevan kummajaisia olemassa :)
- Asiaa ihmetellyt
Erikoista että otitte just nunnakappelin puheeksi, olen ensimmäisestä turunlinnan vierailustani lähtien sanonut että siellä nunnakappelissa on jotain outoa...
- Henkiystävä
Kävin viime kesänä Turun linnassa ja siellä nunnakappelissa on kyllä jotakin. Ainoa huone jossa koin tuntemuksia heti astuttuani kynnyksen yli sisään.
- P.Ore
Tulee heti ihan vilunvärisytksiä ja iho menee kananlihalle, kun ajattelen asiaa. Kummituksia siellä on ja jotain kamalaa siellä on tapahtunut.
- Bööööööö
Tässä on Turun linnan kummitus:
http://www.adlibris.com/fi/kirja/high-school-dxd-7-9780316309462?utm_source=criteo&utm_medium=banner&utm_campaign=retargeting
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316