Eli tietääkö kukaan mitään hyviä kirjoja, missä kerrotaan anorektikosta tms? kiitti kaikille
ANOREKTIKOISTA KERTOVAT KIRJAT
8
739
Vastaukset
- pikku myy
Kira poutiaisen Ihana meri. En kyllä itse pitänyt siitä. Se oli kamalaa luettavaa. Teki mieli jättää kesken.
- MÄÄ LUIN"!
SE ON PARAASSSSSSSSSSSIOPFCHYPIZE RHDFOP!
- Lucy
Mulla sama tunne. Ois tehny mieli jättää kesken mutta ku lahjaks sain ni pakko oli lukee.
- annie
madonna
siskoni enkelinluinen tyttö (kertoo siskon anoreksiasta)
(marya hornbacher) ELämä kateissa (anoreksia ja bulimia)
Liian paksu perhoseksi
Lasilintu (anoreksia)
Siskonmakkarat (monen syömishäiriöisen kertomuksia)
Pientä purtavaa (bulimia)
rakastaako kundit laihoja? (anoreksia)
Tässä on, mitä nyt ekana mieleen tuli.. - SanSainii90
kerto anorektikosta, seki oli iha hyvä:)
- Nubba
Tuo lasilintu oli todella koskettava kirja..
Suosittelen sitä itse..!
ja sitten kertoo bulimiast se tyttö kirja sarja.. Vai mikäs se nyt on.. Mä opin siinä ite jotain kun kärsin bulimiast, kärsin kyllä yhä, mutta.. Opin silti - pieni lukutoukka
Nubba kirjoitti:
Tuo lasilintu oli todella koskettava kirja..
Suosittelen sitä itse..!
ja sitten kertoo bulimiast se tyttö kirja sarja.. Vai mikäs se nyt on.. Mä opin siinä ite jotain kun kärsin bulimiast, kärsin kyllä yhä, mutta.. Opin siltiLasilintu on varmaan paras ja koskettavin kiraja minkä olen lukenut... oon itse asiassa lukenut sen ainaki kuusi kertaa ja tehnyt siitä yläasteella kouluun esitelmän josta tuli muistaakseni 9½...
- Sporttimimmi90
.. luettiin se.. Ite en pahemmin tykänny, mut kai se oli sellaseks ihan opettava.. Opin ainaki Anoreksiasta osi paljon... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181