Olen muutaman kerran törmännyt siihen, ettei vieraan talouden vessassa ole roskista. Miksi?
On kuule todella kiva kun menet kaverisi vessaan vaihtamaan lähes läpivuotanutta sidettä, ja sitten tajuat ettei ole roskista minne käytetyn siteen voi laittaa. Seuraavaksi pääset rullaamaan sen verta tihkuvat haisevan siteen sata kertaa vessapaperin ympärille, että voit haudata sen jonnekin käsilaukun sivutaskuun vierailun loppuajaksi. Minne muuallekaan? Pönttöön ei saa heittää, eikä siderullaa viitsi kanniskella keittiön roskikseen kaikkien nähden.
Pliis! Vaikka itse ette roskista vessaan tarvitse, niin hankkikaa sellainen meitä muutamia varten.
Roskikset joka vessaan!
naikkonen
2
208
Vastaukset
- naikkonen
Pahoittelut! Tästä olikin jo näköjään keskustelu:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9975840 - Rouva O
Laukkuun vaan, tottakai.
Asiallisesti käyttäytyvä nainen ei todellakaan jätä kuvailemaasi läpikastunutta rättiä isäntäväen siivottavaksi!!!
Jos et itse halua omaan siteeseesi koskea, niin kuvitteletko, että isäntäväki haluaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808