Turvallista tuo suoleen paneminen

tytezs

Elikkä onko se turvallista sillä penis menee suoleen asti?

26

3861

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIVA KIVA

      Eihän se varmaan mukavalle tunnu

      • Anonyymi

        Tuntuupas mahtavalle, olen saanut jopa 4 orgasmia peräkkäin


    • Dohdori

      Vältä tuota sillä se tuhoaa p.erseesi sataprosenttisen varmasti.

    • anusex

      Täysin turvallista! Kaikki normaalit ihmiset harrastaa perseseksiä, nipot ei. Muista vaan kunnolla liukastetta (vaikka rypsiöljyä) tappiin ennenkun sen työnnät varovasti sisään. Kokeile eri asentoja, jossain asennossa voi tuntua että on tiukkaa mutta toisessa luiskahtaa helposti sisään.
      Samalla tavalla kun pillun lihakset löystyy jos niitä ei harjota, niin löystyy myös sulkijalihas. Jos treenaat vähän kumpaakin, niin sulla on timmi alapää elämän loppuun riippumatta kuinka paljon kumpaaki reikää pannaan. Toisilla taas rupee kumpikin reikä falskaamaan ja aikuisten vaipat tarvitaan jo kuuskymppisenä, ku ei o koskaan trimmannu noita sisäisiä lantiolihaksia....
      Että ei ne reiät panemalla veny, vaan sillä että niitä ei käytä eikä treenaa =) Urpot.

    • neuvoton

      Onko kondomin käyttö välttämätöntä anaaliseksissä, jos kummallakaan ei ole sukupuolitauteja? Ja jos mies ei anukseen lauennut, onko sukupuolitaudin riski olemassa?

      • Jebulish

        Taudit voi tarttua ilman kondomia, mutta raskaaksi ei voi tulla.


      • Max-Pppppppp
        Jebulish kirjoitti:

        Taudit voi tarttua ilman kondomia, mutta raskaaksi ei voi tulla.

        Raskaaksi voi tulla, mutta ei kovin todennäköistä. Vitsailu sikseen mutta jos spermaa on peräaukossa ja kullissa joka vedetään ulos niin ulosvedon tai vessanpytyllä käynnin yhteydessä voi siittiöitä päästä pillun puolelle. Tuolle on nimi sp la sh co nce pt ion eli roiskeesta raskaaksitulo. Ehkäisyteho suojaamattomalla anaaliseksillä on samaa luokkaa kuin kondomia käytettäessä normaalissa yhdynnässä.


    • Mä oon pitkän aikaa vedelly varsinkin noita lessu likkoja peppuun paljaalla ja hyvää on tehnyt!!! terkut täältä kauhavalta!!!!!!!!

    • pr spezial

      suolipano on turvallista että eikun ottamaan munaa peräsuoleen

      • Muna peppuun!

        niin, ja paitsi turvallista, myös terveellistä ja jopa suositeltavaa!


    • pyynnöstä kyllä

      yllättävän monet naiset ehdottaa itse kakkoseen panemista.mistä lie johtuu moinen?

    • Peräsuoli on sulkijalihaksesta eteenpäin n. 15 senttiä pitkä, joten kyllä sinne keskimittainen penis mahtuu juurta myöten - osahan jää kuitenkin ulkopuolelle.

    • Yökkistä

      Vain homot saa säväreitä p.ersereijän vatvomisesta ja p.askanhajusta. Se on sitäpaitsi epäterveellistä kaikinpuolin.

      • Anonyymi

        Säväreitä saa kaikki, esim heteronaiset jaheteromiehet
        Mitä on "perseen vatvominen" ?
        Ei kyllä ole yhtään p hajua kun pesee paikat ensin
        Ei ole ollut merkkejäkään epäterveellisyydestä vaikka 30v sitä harrastanut


    • MerelläKerran

      Se on muodikasta. Sain laivalla pyynnön peppupanosta. Tyttö sanoi kaikkien harrastavan sitä ja halusi kokeilla varovasti aluksi. Tuntui hyvältä. Kumpikin oli iloisesti yllättynyt.

    • eikivaa

      Kerta riiti, bakteereita voi mennä terskanpäästä sisään ja voi aiheuttaa vaikka virtaputken tulehduksen tai muutakin ikävää haittaa. Olen itse saanut antibiootti kuurin kun vaimon kanssa vähän puuhasteltiin, alkoholilla oli osuutta tapahtumiin. Ajattelin että eihän siinä mitään kun on vaimo kyseessä mutta samat bakteerit ne on vaimonkin suolessa.

    • peppusexxx

      Normaali penis ei voi millään vahingoittaa peräsuolta. Peräsuoli venyy ja on muutenkin senverran iso "säkki", että siihen on elimellä vaikea saada vaurioita. Anus sen sijaan on se, johon saa hiertymää ja haavoja, jos liian rajusti painaa. Käytännössä tämä seksuaalinen alue on vain n. 3 cm pitkä alue. Peräsuolessa ei ole sellaisia tuntohermoja, joita hinkkaamalla saa nautintoa.

      • rouva49

        Muijat antaa säälistä persettä ukolle jottei nämä lähde vieraisiin bylsimään.Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa ettei se perseeseen paneminen tunnu miltään muulta kuin tulee kaamea tarve lähtee paskalle..


      • Max-Ppppppp
        rouva49 kirjoitti:

        Muijat antaa säälistä persettä ukolle jottei nämä lähde vieraisiin bylsimään.Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa ettei se perseeseen paneminen tunnu miltään muulta kuin tulee kaamea tarve lähtee paskalle..

        Seksimieltymykset ovat kovasti henkilökohtaisia asioita eli omia kokemuksiaan ei voi yleistää koskemaan muita. Muutenhan masokistikin voisi sanoa että kaikkien pitää nauttia piiskatuksi tulemisesta ja homoseksuaali voisi vaatia heteroita homoilemaan. Jos siis et itse tykkää jostakin tietystä seksuaalisesta toiminnasta niin se tarkoittaa että juuri sinä et tykkää kyseisestä seksin lajista. Kun sen tiedät niin osaat jatkossa olla sitä harrastamatta.

        Mies joka ei ole sun seksuaalisten mieltymysten kanssa yhteensopiva ja lisäksi käy vieraissa ei todellakaan ole säästämisen arvoinen. Sellaisen kannattaa antaa mennä ja päätyä yhteen jonkun itsensä kanssa paremmin mätsäävän tapauksen kanssa. Tämä koskee siis muitakin juttuja kuin peppuseksiä. Olette näin molemmat paljon onnellisempia.


      • Anonyymi
        rouva49 kirjoitti:

        Muijat antaa säälistä persettä ukolle jottei nämä lähde vieraisiin bylsimään.Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa ettei se perseeseen paneminen tunnu miltään muulta kuin tulee kaamea tarve lähtee paskalle..

        Älä selitä. Vaimo saa järisyttävät orkut kun laittaa kullin perseeseen ja jyystää


    • Ei sovi kaikille sanotaan näin. Vaatii totuttelua ja runsaasti liukuvoidetta. On se turvallista kunhan tuntuu hyvälle molemmista. Kumin käyttö suotavaa

      • Anonyymi

        Säännöllinen nainti perserseen silloin suoli kiihottuessa limottuu kuin pillu automaattisesti.


    • Suoli se on peräsuolikin..

    • Anonyymi

      Ei kuulemma jos mies laukeaa toisen miehen peräsuoleen ole merkittävää raskausriskiä.

    • "sillä menee suoleen asti" !?!?!
      Tottakai se menee suoleen asti, se just on se idea.

    • Anonyymi

      Mieskavereitten kanssa on hyvät välit, kun olen pantavana.
      Miehet nussii minua poikapilluuni säännöllisesti.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe