Olisitko kiltti ja katsoisit minulle, yli 50 v. vaalealle naiselle? Olen ollut yksin jo 7v. miesystäväni kuoli silloin. En löydä enää uutta, joudunko siis loppuelämäni olemaan yksin? Olen tavannut muutaman kivan miehen, joihin olen ihastunutkin, ja hekin ovat ihastuneet minuun, mutta kaikki sitten vaan jäävät siihen, miksi niin?
Eräs tumma, partainen mies on määräillyt toisia ja kieltänyt jopa juttelemasta kanssani. Itse hän kyllä juttelee naisille, ja hänellä on kaverinakin ainakin eräs vähän harmaatukkainen nainen, joka esiintyy minulle aika ikävästi. Tähän tummaan olin aiemmin ihastunut, mutten ole enää, en pidä hänestä. Vaaleahko, nuorempi mies kiinnostaa minua kovasti, mutta hänkään ei uskaltanut lähestyä minua oikeastaan tumman miehen takia varmaankin, ja nyt hän flirttailee tutulle naiselle. Olen susullinen ja mustasukkainen. t. sydän särkyneenä Sirkka.
Keskiyö
3
79
Vastaukset
Hei
tämä tumma mies on niin itseään täynnä, että hän taitaa olla sopimaton sinun kumppaniksesi. moni on häneen toki ihastunut ja sehän hivelee miehen itsetuntoa. mutta tahdotko sinä lähteä tällaiseen kilpailuun mukaan?
sinä saat viestin, mikä hivelee mieltäsi. taidat jopa tirauttaa itkut sen vuoksi. näen sinulle miehen, jolla on ollut ankara avioero. on mahdollista, että tämän eron aikana häneltä myös kuoli läheinen ihminen. taidan kirjoittaa melko raa'asti, mutta näin se näkyy.
näen myös nuoren miehen, jota sinä suojelet.
sinun onnesi on toisessa paikassa, voisit ihan totta vaihtaa reviiriä. siellä toisessa paikassa näkyy ainakin yksi mukava mies, jonka harrastus on "keräily". hänellä on mielenkiintoinen kokoelma.
jos tästä on mitään apua, niin sanon, että miehen keräily on hyvin arvokas harrastus.
t. Keskiyö- Sirkka,,,
Kiitos vastauksestasi, olen iloinen kun vastasit minulle. Tästä tummasta miehestä osasit sanoa juuri prikulleen oikein, sellainen hän juuri on! En missään tapauksessa halua lähteä hänen faniensa joukkoon.
Pidän tästä nuoremmasta miehestä, josta kirjoitin, aika paljon, mutta hänen vuokseen olen nyt surullinen ja mustasukkainenkin.
Tietäisi vaan, missä olisi uusi ympäristö, josta kerroit? haluaisin todella tavata oman mieheni, vihdoinin. Mutta en osaa ajatella, minne lähtisin täältä... - Sirkka4
Sirkka,,, kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, olen iloinen kun vastasit minulle. Tästä tummasta miehestä osasit sanoa juuri prikulleen oikein, sellainen hän juuri on! En missään tapauksessa halua lähteä hänen faniensa joukkoon.
Pidän tästä nuoremmasta miehestä, josta kirjoitin, aika paljon, mutta hänen vuokseen olen nyt surullinen ja mustasukkainenkin.
Tietäisi vaan, missä olisi uusi ympäristö, josta kerroit? haluaisin todella tavata oman mieheni, vihdoinin. Mutta en osaa ajatella, minne lähtisin täältä...Keskiyölle vielä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3194133Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3152555- 692240
- 791881
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4131644MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/311419Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2111270Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku221228"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341202- 661153