Minulla on koko tämän päivän ollut hengenahdistusta joka on nyt illan mittaan pahentunut.. Minulla ei ole todettu astmaa enkä ole millekään allerginen ja ihmettelenkin mistä tämä on voinut tulla.. En tiedä mitä tässä vielä tapahtuu, jos tämä yhtään tästä pahenee.. Koska levossakaan ei tunnu helpottavan.. Voisiko joku kertoa mitä tässä pitäisi tehdä? En varmasti uskalla apuakaan soittaa, koska epäilen, että tämä olisi heille vain turhaa työtä..
Ahdistaa..
5
98
Vastaukset
- testit?
No voithan mennä päivystykseen? Onkos sinulle tehty astmatestit? Ja jos on, niin kuinka pitkä aika sitten? Astma voi puhjeta jonkin ärsykkeen seurauksena (esim. home).
Pakkanen voi myös aiheuttaa hengenahdistusta. Itsellä menee lievä kohtaus ohi yön aikana, ts. nukkuessa. Pitää vain saada nukahdettua ensin. - ahdistaa..
On se testi tehty joskus monta vuotta sitten.. Silloin epäiltiin rasitusastmaa. Astmaa toki perheessäkin on (äidillä ja veljellä)..
- astmaatikko1
Ei muuta, kuin heti päivystykseen!
Hengenahdistus on aina päivystysasia ja vaatii tutkimukset!
Mitään et menetä, joten hopihopi nyt lääkäriin! :) - ahdistaa..
Täytyy se varmasti sitten seuraavan kerran mennä, kun tulee se kohtaus.. Avun soittaminen on vaan ollut niin korkealla kynnyksellä, etten ole uskaltanut soittaa. Asun sen verran syrjässä, ettei taksillakaan oikein voi lähteä kun siitä ei tiedä milloin se sattuisi tulemaan eli varmaan vaan sitten soittaa ambulanssi ja lähteä päivystykseen..
- astmaatikko1
Juuri noin toimit, jos ja, kun tulee uusi kohtaus..
Voisit myös nyt pian varata ajan lääkärille ennen, kuin saat
edes seuraavaa kohtausta..
tutkisi ja saisit oikeat lääkkeet tuohon, ettei pääsisi pahenemaan entisestään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389