tytöt ! ! !

kysely

kuinka pitkä on teiän unelmakundi?
siis ihan lopullinen aikuispituus.

14

1429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä..

merkkaa ollenkaan.. kokonaisuus! (mutta silti ehkä pitempi minua ois ihan kiva..oon 168cm)

• neito

vaikee sanoo sellasta yleispätevää mittaa, mut useimmat tytöt tykkää et kundi on vähän pitempi kun tyttö ite. Ei kuitenkaan kauheesti, kun sit suutelut sun muut tulee vaikeemmaks ja tuntee ittesä kauheen pieneks..:)

• ihkubeibe;)

semmonen mua pidempi mut ei se pituus oo niin tärkeetä kuhan on mua pidempi(oon 168cm)et varmaan semmonen yli 170 ois kiva!!!!!!!!!!

• Elssa

Ei sillä pituudella periaatteessa ole niin väliä. Mut kyllä aina isot miehet iskee muhun. Pitää tuntea ittesä turvalliseks;)

• devoi

188,57 cm. Tarkka mittaus. ;) Ite olen 173 cm.
      No ei sillä oikeasti ole väliä, mutta olisi se kiva, jos poika olisi pitempi, yli 175 senttiä nyt ainakin.

• Sandrine

188-195 cm. Itse olen 173 cm. Pitää olla pidempi, mitä pidempi sen parempi (mutta ei yli kahta metriä, ki-toos..)

• Blackrosé

Ainakin vähän minua pitempi. Ite oon melkeen 170, että semmonen vähintään 172 ois ihan kiva... Jos on liian pitkä, niin tulee suukotellessa niksa kipeeksi. Nim. kokemusta löytyy. :S

Eli... Plus/miinus 175 ois ihan kiva.

• yvonne

Ei pituudella oikeastaan ole mitään väliä, mutta tietysti on mukavampi jos poika ei ole ainakaan kamalasti minua lyhyempi.

• Mindieh

Eipä sillä pituudella niin väliä ole, mutta mieluummin jätkän tulisi olla pidempi kuin minä.

• =))

Kaikki jankuttaa ettei pituudella oo väliä (niinku ei ookkaan), mut ku tässä kysyttiin ihannepituutta. Eli ihanne ois 175-185cm tarkalleen ehkä 181cm =)

• -Neiti.88-

Ei sil ny nii väliä oo, mut kuhan on mua pitempi. Oon itte 165cm, eli aika lyhyt.. xP Ehkä joku 170 ja 180 cm:n välillä ois hyvä ;)

• buuhuu

noh ehkä jotain 180-190cm??!! sellanen 185 ois hyvä, mut mikään luikku ei saa olla vaan pitää olla vähän massaa/lihasta... :)

• varpunen

...kuin minä eli... sellaset 178-200cm :DD

minkä ikäsenä tytöt lopettaa pituuskasvunsa? entä pojat??

• naikkonen

Jokainen nainen haluaa varmasti itseä ainakin vähän pidemmän miehen. Tosin monille käy itseä lyhyempikin, että ei pidä yleistää...

Mun mielestä IHANNE olisi sellanen 180cm tai päälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2252
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      222
      2127
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      119
      1441
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      17
      1196
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1061
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      959
    8. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe