onko kaksosta joka..

kaksonen---leijona

olis nousevalta leijona? jos löytyy nii kerroppa millanen oot luonteeltas ja niin edespäin..

11

1153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typykkä

aurinkomerkiltäni olen siis kaksonen ja nouseva on leijona.oon kuitenkin hyvin pitkälti perus kaksonen...listasta,millanen oon,tulis niin pitkä,etten jaksa,enkä edes osaa sanoa kaikkea itestäni.

tietääkseni noi nousevat merkit vaikuttavat enempi ulkonäköön kuin luonteeseen? jos osaat kertoa itestäs,niin teepä se.jos sit vaikka sanoisin,oonko saman luonteinen kuin sä..

• kaksonen---leijona

öö no mä oon kans just sellane perus kaksonen. kauheen tuulella kävijä ja kokoajan menossa.. :) kavereita löytyy kakenlaisia joista osa meinaa unohtua aina välillä.. :/

nii ja pakko mainita, että mun kohalla täydellisesti pitää paikkaansa se että kaksostyttö tulee toimeen parhaiten vaa`an, leijonan ja vesimiehen kans.. :)

mä en yhtään muista kumpaan, luonteeseen vai ulkonäköön toi nouseva vaikuttaa.. kai se sit on ulkonäköön.. :)

• typykkä
        kaksonen---leijona kirjoitti:

öö no mä oon kans just sellane perus kaksonen. kauheen tuulella kävijä ja kokoajan menossa.. :) kavereita löytyy kakenlaisia joista osa meinaa unohtua aina välillä.. :/

nii ja pakko mainita, että mun kohalla täydellisesti pitää paikkaansa se että kaksostyttö tulee toimeen parhaiten vaa`an, leijonan ja vesimiehen kans.. :)

mä en yhtään muista kumpaan, luonteeseen vai ulkonäköön toi nouseva vaikuttaa.. kai se sit on ulkonäköön.. :)

oon kans ollut tämmönen tuuliviiri pienestä pitäen,kuulemma :) tosin,rauhotuin vähän viime talvena,jolloin löysin rinnalleni maailman ihanimman miehen,vesimiehen

• Minnie
        typykkä kirjoitti:

oon kans ollut tämmönen tuuliviiri pienestä pitäen,kuulemma :) tosin,rauhotuin vähän viime talvena,jolloin löysin rinnalleni maailman ihanimman miehen,vesimiehen

Eli oon kans nousevalta leijona:)ja oon niin kaksosmainen ku voi olla...ei kai siihen muuta tartte sanoa:D parhaiten tulen toimeen leijonan kanssa ehkäpä...ja mulla napit vastakkain on useimmiten härkien kanssa.jotenki ne vaan saa veren kiehumaan(huonolla tapaa;)).onhan niitä kyllä poikkeuksiakin...

• kuuleijona
        Minnie kirjoitti:

Eli oon kans nousevalta leijona:)ja oon niin kaksosmainen ku voi olla...ei kai siihen muuta tartte sanoa:D parhaiten tulen toimeen leijonan kanssa ehkäpä...ja mulla napit vastakkain on useimmiten härkien kanssa.jotenki ne vaan saa veren kiehumaan(huonolla tapaa;)).onhan niitä kyllä poikkeuksiakin...

Moi,

olen aurinkokaksonen ja kuuleijona, eli uskoakseni kuumerkki näkyy enemmän luonteessa kuin ulkonäössä?

Melko tyypillinen kaksonen, jolla kartassa paljon vettä ja tulta ja joka on rakastunut epätyypilliseen maamerkkiin :)

Mutta koen kyllä aina sielujen sympatiaa kaksosia kohtaan. ihan heti. Vaikka kaksosmiehiin en olekaan rakastunut, mites te kaksosnaiset? Iskeekö kaksosmies?

• tuntematon

nouseva merkkihän vaikuttaa luonteeseen sekä ulkomuotoon pituudessa sen voi havaita yleensä nousu leijonat ovat aika pitkiä. nousevalla leijonalla on myös ylväs olemus mikä nyt ei ole yllätys kaverillani on nouseva leijona ja sen huomaa kyllä varsinkin puheessa itsekehuminen on havaittavissa tosin täytyy myöntää, että itselläkin on sama vika tosin mulla leijona on merkuriuksessa ja sitä tulee kehuttua omia tekemisiä.

• typykkä
        tuntematon kirjoitti:

nouseva merkkihän vaikuttaa luonteeseen sekä ulkomuotoon pituudessa sen voi havaita yleensä nousu leijonat ovat aika pitkiä. nousevalla leijonalla on myös ylväs olemus mikä nyt ei ole yllätys kaverillani on nouseva leijona ja sen huomaa kyllä varsinkin puheessa itsekehuminen on havaittavissa tosin täytyy myöntää, että itselläkin on sama vika tosin mulla leijona on merkuriuksessa ja sitä tulee kehuttua omia tekemisiä.

en ole pitkä mielestäni(viimeksi mitattiin 159,5cm),enkä kehu itseäni,vasta silloin kun saan todella,todella ylpeä jostain,mutta ei ole vielä semmoista hetkeä tullut.ehkä tämä vaatimattomuus sit johtuu kasvatuksesta,koska meidän porukassa kaikki ovat vaatimattomia,emmekä nosta turhaa haloota mistään onnistumisista.. :)

kaikista eniten tossa kerto musta toi ylväs olemus(ulkonäöllisesti),mutta mä kyllä humyilen koko ajan,ehkä siksi en näytä niin koppavaltakaan.. x)

• Kaks'onen

En varmaan ymmärtänyt oikein kysymystä, mutta minulla on eukkona, väärällä jalalla nouseva leijona. Että semmonen löytyisi täältä pohojosesta, ottaako kukkaan vaihossa? En maksa väliä!

• MiMai

Mie olen vähän huono näissä horoskooppi jutuissa, ni voisiko joku kertoa, mikä miun nouseva merkki on ym.. Olen syntynyt 3.6.1990 klo. 21.21 Olen tyttö..
        ..Saiskohan noista jotain selevää...

• kaksonen---leijona
        MiMai kirjoitti:

Mie olen vähän huono näissä horoskooppi jutuissa, ni voisiko joku kertoa, mikä miun nouseva merkki on ym.. Olen syntynyt 3.6.1990 klo. 21.21 Olen tyttö..
        ..Saiskohan noista jotain selevää...

kiitti kaikille jotka oli vaivautunu vastaamaan mulle. :) oli kiva huomata et monilla oli tosi paljon muhun sopivia juttuja.. nii jollaki oli et härkä saa veren kiehumaan (huonolla tavalla) ja se todellaki pitää paikkaansa myös mun kohalla! oon nyt alottanu ammatti koulun ja hengailin jonku aikaa härkätytön kans mut sitte mulla rupes lähteen järki ja enää ei olla niin tiiviisti yhessä. kysyin viime viikolla siltä et millon se on syntyny ja härkähän se oli.. :/ hassua kyllä mutta en ikinä oo tullu härkien kans kunnolla juttuun!

nii sinä MiMai! käy sivuilla www.astrologiakeskus.com siellä saat selville mikä oot nousevalta ja on siellä paljon muutaki mielenkiintosta. :)

• MiMai
        kaksonen---leijona kirjoitti:

kiitti kaikille jotka oli vaivautunu vastaamaan mulle. :) oli kiva huomata et monilla oli tosi paljon muhun sopivia juttuja.. nii jollaki oli et härkä saa veren kiehumaan (huonolla tavalla) ja se todellaki pitää paikkaansa myös mun kohalla! oon nyt alottanu ammatti koulun ja hengailin jonku aikaa härkätytön kans mut sitte mulla rupes lähteen järki ja enää ei olla niin tiiviisti yhessä. kysyin viime viikolla siltä et millon se on syntyny ja härkähän se oli.. :/ hassua kyllä mutta en ikinä oo tullu härkien kans kunnolla juttuun!

nii sinä MiMai! käy sivuilla www.astrologiakeskus.com siellä saat selville mikä oot nousevalta ja on siellä paljon muutaki mielenkiintosta. :)

Kiitos, tuosta linkkivinkistä :D
        Nouseva Jousimieshän mie olen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe