Minkä ikäinen olit? Muistatko tapauksen tarkasti? Johtiko ihastus mihinkään? Oliko tunne molemminpuolista?
Milloin ihastuit ensimmäisen kerran?
8
808
Vastaukset
- Peikko
Pojan nimi oli Jari ja hän asui naapurissa.
Muuta en muista - paita
muistan elävästi. Olin viis tai kuus ja Tapani myös, oltiin kuulema kuin paita ja peppu. Muistan hyvin kuinka lovestoorymme loppui. Sisko huusi äidille, että NE pussaavat hetekan alla. Ei päästetty enää hetekan alle ja Tapanikin muutti toiseen kaupunkiin.
- oih!
olin 12-vuotias ja poika oli iiiiiiiiiiiiiihana!
- heh
pojan nimi oli markku ja mä olin tosi lääpälläni häneen..halusin syliin istumaan,mutta koskaan ei rohkeus riittäny..
- jokujooo
Joskus 17v tajusin, että olin ihastunut yhteen tyttöön. Näin kyseistä tyttöä koulussa yläaste lukio ajan, eli noin 6-7v. Harmi vain, että en ollut tuolloin tarpeeksi rohkea. Hän ei varmaan ikinä arvannut mun tunteita..jaa no pari kertaa sain ihmettelevän katseen, kerran satuin tunnilla kuunteleen sen ja sen kavereiden jutustelua ja ne alko nauraan, aloin nauraan ihan vahingossa mukana :D ..muistan vieläkin sen tytön kasvot ja hymyn vaikken ole nähnyt häntä muutamaan vuoteen... :(
Jeps, eli tuo nyt oli ensimmäinen varsinainen ihastus. Ei sitä aikaisemmin tullut ajateltua tuollaisia asioita. - Linda
olin 10 ja ihastuin samalla luokalla olevaan poikaan. Tunne oli molemminpuolinen mutta olin niin prkl:een peloissani uudesta hämmentävästä tunteesta, että kieltäydyn kun poika kysyi "halutko alkaa mun kaa".
- pikkupoika
Se tapahtu koulussa ekalla luokalla. Meillä oli sen tytön kanssa aina ruokajonossa semmosta hauskaa vitsailua ja jutustelua ja "läpän" heittoa ns. omaa kivaa :) Mutta ei se mihinkään johtanut, koska muut pojat alko sitten jossain välissä niin armottoman vittuilun, etten mä sitä kovin kauaa kestänyt. Koko loppu peruskoulu ja lukiokin kului sitten kokonaan naisettomissa merkeissä...
- minä
en oo varma, mutta ihastuin ensimmäisen kerran niin että nyt muistan niin kymmenen vuotiaana, onhan niitä ihastuksia voinu olla ennenkin mutta sen muistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746