Synd att man inte mera kan besöka suomi 24 s Porvoon debatt.

besynnerligt

Där är någonkonstg figur som bara skriver om mögliga hus och socialbyrån.Det har hållit på med i flera år nu.De flesta andra sakliga inlägg försvinner.

17

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma pysyy

      Jag trodde att man skulle ha fått en tidig julklapp fr.Mari,Rasmus mm.men så blev det inte.Porvoon pulmatilanne får fortsätta trots tidigare löften att det går bra att skriva på svenska!! Trevlig pikku-joulua Sinulle!

      • bårgåbo

        Jag tror att den här figuren inte kan vara riktigt frisk.Riktigt glad lilla jul åt dig också !


      • manipulation ?
        bårgåbo kirjoitti:

        Jag tror att den här figuren inte kan vara riktigt frisk.Riktigt glad lilla jul åt dig också !

        Man kan inte ens göra inlägg till "ylläpito ",de försvinner på vägen.


      • kanske tur
        manipulation ? kirjoitti:

        Man kan inte ens göra inlägg till "ylläpito ",de försvinner på vägen.

        JEP,upptäckte samma sak men om du fortsätter så plötsligt kom jag åtminstone fram igår!


      • bårgåbo
        kanske tur kirjoitti:

        JEP,upptäckte samma sak men om du fortsätter så plötsligt kom jag åtminstone fram igår!

        Jag vågar inte ,jag fick banni tidigare i höst,flere veckor utan orsak.


      • bårgåbo
        bårgåbo kirjoitti:

        Jag vågar inte ,jag fick banni tidigare i höst,flere veckor utan orsak.

        Den här figuren måste ju själv vara sheriff eller ha något slags diili med ylläpito,annars skulle det ju inte lyckas.


    • gamla stad

      Samma här ,då var svamp,bär,väder inte sakliga!Min banni var visserligen korttare än flera veckor men ack som ger sig.Sen var det ca 1mån.lungt o.i dag peppar.peppar...

      • bårgåbo

        Man förstår bara inte hur det kan vara möjligt ?Borde inte sherifferna ,eller lotasr som de nu kallas ,vara neutrala ?


      • gamla stad
        bårgåbo kirjoitti:

        Man förstår bara inte hur det kan vara möjligt ?Borde inte sherifferna ,eller lotasr som de nu kallas ,vara neutrala ?

        Som sagt det var lungt när jag skrev förra ggn..men det varade bara en kort stund.Snart är väl "vanha kaupunkikin"borta?!


      • bårgåbo
        gamla stad kirjoitti:

        Som sagt det var lungt när jag skrev förra ggn..men det varade bara en kort stund.Snart är väl "vanha kaupunkikin"borta?!

        Man borde förstås ta kontakt litet högre upp,men jag ids inte låt homom behålla hela spalten


      • gamla stad
        bårgåbo kirjoitti:

        Man borde förstås ta kontakt litet högre upp,men jag ids inte låt homom behålla hela spalten

        Han är utesluten fr.familj-föräldrar spalten idag,så man få se vad som händer i den andra-det kanske inse trycket,vänta o.se men "vanha kaupunki"är kvar!


      • bårgåbo
        gamla stad kirjoitti:

        Han är utesluten fr.familj-föräldrar spalten idag,så man få se vad som händer i den andra-det kanske inse trycket,vänta o.se men "vanha kaupunki"är kvar!

        Så bra. Vi får se vad som händer.


      • 228w
        bårgåbo kirjoitti:

        Så bra. Vi får se vad som händer.

        Igår hade någon skrivit på svenska men det inlägget försvann.


      • gamla staden
        228w kirjoitti:

        Igår hade någon skrivit på svenska men det inlägget försvann.

        Jag kan inte fatta detta ,som sagt senaste som inte är bort plockat är 5.11!!Men idag trivs en viss person när han får vara ensam alena i Borgå spalten nu när han inte får skriva i bioföräldrarna längre.OCH motiveringen var otroligt klokt med tanke på hans skriverier!!


      • NYTT INLÄGG
        gamla staden kirjoitti:

        Jag kan inte fatta detta ,som sagt senaste som inte är bort plockat är 5.11!!Men idag trivs en viss person när han får vara ensam alena i Borgå spalten nu när han inte får skriva i bioföräldrarna längre.OCH motiveringen var otroligt klokt med tanke på hans skriverier!!

        Nu skriver han för fullt om sossu igen.


      • Dumma jag!
        NYTT INLÄGG kirjoitti:

        Nu skriver han för fullt om sossu igen.

        Som Du ser missar man ingentig o.han får härja fritt!Den spalten dör nog ,för ingenting annat är ju tillåtet än just det som han vill ha mao det gamla vanliga!Jag som trodde att man skulle ha fått en tidig julefrid!!


      • enl.uusimaa
        Dumma jag! kirjoitti:

        Som Du ser missar man ingentig o.han får härja fritt!Den spalten dör nog ,för ingenting annat är ju tillåtet än just det som han vill ha mao det gamla vanliga!Jag som trodde att man skulle ha fått en tidig julefrid!!

        Snart åker jag väl ut,för man får inte tala om att en buss har kört av vägen i kväll pga.halkka ?o.det var på finska o.åkte ut på engång!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe