Där är någonkonstg figur som bara skriver om mögliga hus och socialbyrån.Det har hållit på med i flera år nu.De flesta andra sakliga inlägg försvinner.
Synd att man inte mera kan besöka suomi 24 s Porvoon debatt.
17
82
Vastaukset
- ongelma pysyy
Jag trodde att man skulle ha fått en tidig julklapp fr.Mari,Rasmus mm.men så blev det inte.Porvoon pulmatilanne får fortsätta trots tidigare löften att det går bra att skriva på svenska!! Trevlig pikku-joulua Sinulle!
- bårgåbo
Jag tror att den här figuren inte kan vara riktigt frisk.Riktigt glad lilla jul åt dig också !
- manipulation ?
bårgåbo kirjoitti:
Jag tror att den här figuren inte kan vara riktigt frisk.Riktigt glad lilla jul åt dig också !
Man kan inte ens göra inlägg till "ylläpito ",de försvinner på vägen.
- kanske tur
manipulation ? kirjoitti:
Man kan inte ens göra inlägg till "ylläpito ",de försvinner på vägen.
JEP,upptäckte samma sak men om du fortsätter så plötsligt kom jag åtminstone fram igår!
- bårgåbo
kanske tur kirjoitti:
JEP,upptäckte samma sak men om du fortsätter så plötsligt kom jag åtminstone fram igår!
Jag vågar inte ,jag fick banni tidigare i höst,flere veckor utan orsak.
- bårgåbo
bårgåbo kirjoitti:
Jag vågar inte ,jag fick banni tidigare i höst,flere veckor utan orsak.
Den här figuren måste ju själv vara sheriff eller ha något slags diili med ylläpito,annars skulle det ju inte lyckas.
- gamla stad
Samma här ,då var svamp,bär,väder inte sakliga!Min banni var visserligen korttare än flera veckor men ack som ger sig.Sen var det ca 1mån.lungt o.i dag peppar.peppar...
- bårgåbo
Man förstår bara inte hur det kan vara möjligt ?Borde inte sherifferna ,eller lotasr som de nu kallas ,vara neutrala ?
- gamla stad
bårgåbo kirjoitti:
Man förstår bara inte hur det kan vara möjligt ?Borde inte sherifferna ,eller lotasr som de nu kallas ,vara neutrala ?
Som sagt det var lungt när jag skrev förra ggn..men det varade bara en kort stund.Snart är väl "vanha kaupunkikin"borta?!
- bårgåbo
gamla stad kirjoitti:
Som sagt det var lungt när jag skrev förra ggn..men det varade bara en kort stund.Snart är väl "vanha kaupunkikin"borta?!
Man borde förstås ta kontakt litet högre upp,men jag ids inte låt homom behålla hela spalten
- gamla stad
bårgåbo kirjoitti:
Man borde förstås ta kontakt litet högre upp,men jag ids inte låt homom behålla hela spalten
Han är utesluten fr.familj-föräldrar spalten idag,så man få se vad som händer i den andra-det kanske inse trycket,vänta o.se men "vanha kaupunki"är kvar!
- bårgåbo
gamla stad kirjoitti:
Han är utesluten fr.familj-föräldrar spalten idag,så man få se vad som händer i den andra-det kanske inse trycket,vänta o.se men "vanha kaupunki"är kvar!
Så bra. Vi får se vad som händer.
- 228w
bårgåbo kirjoitti:
Så bra. Vi får se vad som händer.
Igår hade någon skrivit på svenska men det inlägget försvann.
- gamla staden
228w kirjoitti:
Igår hade någon skrivit på svenska men det inlägget försvann.
Jag kan inte fatta detta ,som sagt senaste som inte är bort plockat är 5.11!!Men idag trivs en viss person när han får vara ensam alena i Borgå spalten nu när han inte får skriva i bioföräldrarna längre.OCH motiveringen var otroligt klokt med tanke på hans skriverier!!
- NYTT INLÄGG
gamla staden kirjoitti:
Jag kan inte fatta detta ,som sagt senaste som inte är bort plockat är 5.11!!Men idag trivs en viss person när han får vara ensam alena i Borgå spalten nu när han inte får skriva i bioföräldrarna längre.OCH motiveringen var otroligt klokt med tanke på hans skriverier!!
Nu skriver han för fullt om sossu igen.
- Dumma jag!
NYTT INLÄGG kirjoitti:
Nu skriver han för fullt om sossu igen.
Som Du ser missar man ingentig o.han får härja fritt!Den spalten dör nog ,för ingenting annat är ju tillåtet än just det som han vill ha mao det gamla vanliga!Jag som trodde att man skulle ha fått en tidig julefrid!!
- enl.uusimaa
Dumma jag! kirjoitti:
Som Du ser missar man ingentig o.han får härja fritt!Den spalten dör nog ,för ingenting annat är ju tillåtet än just det som han vill ha mao det gamla vanliga!Jag som trodde att man skulle ha fått en tidig julefrid!!
Snart åker jag väl ut,för man får inte tala om att en buss har kört av vägen i kväll pga.halkka ?o.det var på finska o.åkte ut på engång!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103