9-vuotiaan tytön Nalle Puh-tietokoneen takavarikosta on tytön isä nostanut äläkän. Tyttö on muka halunnut vain koekuunnella jotain biisiä ja liittynyt sitä kautta vertaisverkon jäseneksi. Eihän se niin onnistu!
Koneeseen on ensin pitänyt asentaa sopiva bit torrent-ohjelma ja antaa koneen tunnus, josta muut voivat ladata tiedostoja. Tuskin 9-vuotias on tuon ihan omin päin kehitellyt.Ei taida jeesustelevalla iskällä olla puhtaat jauhot pussissa!
Sinänsä en ota kantaa tapauksen laittomuuteen ja menettelytapoihin, mutta juttu haisee kauas noilla selityksillä.
Jeesustelun huippu
6
133
Vastaukset
- 18-18
Niin jokuhan siihen koneeseen on asentanut käyttöjärjestelmän ja selaimenkin. Olikohan asennettu liikkeessä......
- S.P.
Tuskinpa mikään liike on asentanut valmiiksi kyseisen P2P-verkon vaatimaa ohjelmaa. Ja jos on asentanut, onko 9-vuotias osannut sitä pyytää! Kyllä aloittaja on oikeassa, iskän sormet ovat olleet pelissä.
- sssfd
Bittorrentin käyttö ei tarkoita laittomuuksia sen enempää kuin auton omistaminenkaan. Jos joku ostaa auton pitääkö heti alkaa tutkimaan mahdollisen salakuljetuksen varalta?
- avast! on idiootti
Ainakin mulla Avast! virus torjunta latas itse Google Chromen, ärsyttää kun heti poistaa chromen se tulee uudestaan... koneeseen saatetaan olla asennettu joku vakoilija ohjelma
- F`']z-HK
Osaa porukasta nyppii että rikollisjärjestö käyttää valtion väkivaltakoneistoa rikollisiin tarkoituksiinsa eikä kaihda käydä edes lapsen kimppuun.
- pgfzgsgsdg
Torrent ohjelmalla ei sitten mitään laillista voi ladata ?
Itse ainkakin osasin 9-vuotiaana konetta käyttää hyvin tai no oli pakko osata, kun kone kkatui ainakin kolme kertaa päivässä ja uskon että nykyään osataan käyttä vielä paremmin. Jos tyttö olisi ollut poika, niin kaikki olisivat varmaan sanoneet että on itse asentanut kaiken. Vieläkin on joku harhaluulo ettei tytöt osaa käyttää konetta hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934417
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752634Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s721151Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3311048- 61863
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46826Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja103805Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52789