Taksifirmat, luotettavia?

jaajaajaa1

Etsimme lentokenttäkuljetusta, onko kokemusta ko. firmoista:

http://www.low-cost-transfers.com/madeira-airport/airport-transfer-booking.php?goloc=167&nrpers=1
https://airportstaxitransfers.com/taxibookings/details/

15

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietääkö joku

      kiinnostaa myös

    • kohta taas ihanaa

      Lentokentän edessä oli meidän saapuessa pitkä jono takseja vapaana. Ei maksanut kuin max 30e Funchaliin 4 hengen kuljetus, miksi turhaan varata etukäteen ja ottaa stressiä. Sama juttu takaisin tullessa - hotellista tilaavat taksin ihan silloin kuin pyytää.

    • Ei kai sen 5 euron takia kannata, kun on neljä kyydissä, mutta kahden vosi ajatella kannattavan, kun se matka saattaakin maksaa vaikka 35-40e. Sen sijaan, että sovittu 25 e on 25 e. Siis etukäteen sopii "tutun" taksifirman kanssa.

    • obrigado1

      Hyvää vuotta 2013 kaikilla yhteensä ja erikseen.
      Kokeilin tätä Madeira-Airport-transfer systeemiä viimeeksi kun oltiin
      21.11-5.12.Tultiin Tapilla Funchaliin klo.24-00.Siellähän odotti kuski
      iso nimikyltti ylhäällä,Kohteliaasti otti matkatavarakärryn ja sanoi Follow me.
      Pakkasi tavarat autoon ja menoksi.Pyysi 23€ niinkuin netissä oli,annoin 25€
      koska palveli niin hyvin.Tilasin samalla paluuta varten ,koska lähtö hotellilta
      klo 03.30.Vähän jännitti kun oli 2viikkoa kulunut tilauksesta,mutta turhaan.
      Siellä se odotaa nökötti aamuöyllä meitä.Ja hinta sama 23€.Hyvin toimi.

      • lerppis1

        Joulukuussa viimeksi olimme Madeiralla. Kyseessä oli viides kerta. Olemme käyttäneet lentokenttäkuljetuksiin ja Madeiran kiertoajeluihin Daniel s taxia. Nettisivut ja palvelu toimii hyvin. Firman vetäjällä on kiertomatkoillaan autossa mm kasvioppaat jne.Englanti sujuu hyvin ja silloin pääsee myös paikoille, minne eivät turistibussit mahdu.


    • Oliko teillä ennakkoon sovitut hinnat? Paljonko lentokentältä kaupunkiin? Entä päivä taksilla saarella?

    • Kohta taas, ihanaa

      Viime reissullamme vuosi sitten kiinnitin huomiota siihen, että oli todella hiljaista ja taksit seisoivat tolpilla ja kuskit tarjosivat näitä puolen- tai kokopäivän pituisia kiertomatkoja ihan kohtuuhintaan. Muistaakseni 100e oli halvin päiväkierroksen hinta. Emme tuolloin tarttuneet tähän vaan kiertelimme bussilla, mutta nyt helmikuun reissullamme voisi kokeilla.
      Yksi vanhempi taksikuski heitti meidät jalkapallo-otteluun vuorelle ja haki myös takaisin, hänen kanssaan sitten ajeltiin pikkumatkoja enemmänkin viimeisenä lomapäivänä, mm. Montelle. Hän oli todella kohtelias herrasmies ja puhui täydellistä englantia.
      Kokemukset näistä saarenympäriajeluista taksilla kiinnostavat - kertokaa ihmeessä, jotka olette näitä hyödyntäneet.
      Muutenkin madeiralaisten herrasmiesmäisyys ja kohteliaisuus todella ihastutti sekä minua, keski-ikäistä naista, että miestä ja teini-ikäisiä lapsia.

    • Minna

      Minä olen jo vuosia käyttänyt Madeira Airport Transfers-firman kyytejä.Loistavaa ja luotettavaa palvelua.Eikä ole kallistakaan.
      www.madeira-airport-transfers.com

    • Hyvä tietää tuokin. 23 e Funchaliin. Vain käteisellä. Ei yölisiä.

    • lerppis

      Olemme useana vuotena hyödyntäneet saarikierrosta taksilla. Itäinen tai läntinen saarikierros, kesto ad 8 tuntia. Hinta 100-110E. koko porukka. Mukana joko 2 tai 4 henkilöä. Ns puolipäivän retki 60E. Lerntokentälle 22E. Lisäksi olemme tippiä antaneet kohtuudella. Olemme kysyneet hinnan etukäteen ja antaneet taksarille mahdollisuuden näyttää saaren mielenkiintoisimpia paikkoja. Myös levada-pätkiä olemme kävelleet siten, että taksi on ollut esin 30min-2 tunnin päässä odottamassa. Tämä homma toimii siksi, että taksikuskimme on itse kulkenut kaikki Madeiran levadat ja harrastaa sitä edelleen vapaallaan.

    • jokapaikanmatkaaja

      Kiersimme taxilla ympäriinsä taas viime keväänä ja myös kesällä, kun olimme Funchalissa viikon ja pohjoisrannikolla toista viikoa. Edullista, asiantuntevaa ja hyvää palvelua joka ajolla.Eipä tarvitse kenenkään uhrautua ajammaan ja menettämään komeita maisemia.Noo ajoimme kyllä pari päivää itsekin.Taxia kyllä voi suositella, kannattaa toki sopia hinta... ja antaa kohtuullinen tippi, niin kaikille jää mukava mieli.
      ps.Madeiralla on muuten sama polttoaineen hinta kuin meillä, joten tippi on heille kyllä tarpeen.

    • arkajalkako oon
    • Micks95
    • Ettäkehtaavat

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe