Tänään kävin päivystyksessä ja nuo molemmat on päällä. Sain antibiootit ja toivottavasti purevat. oon ymmärtänyt että tuo otsaontelotulehdus voi olla vaarallinenkin, jos ei lähde antibiooteilla. Nyt mua mietityttää että voinko mennä maanantaina töihin? Kuumetta ei ole, väsynyt olo ja kova päänsärky, joka lievenee buranalla. Lääkäri ei saikkua kirjoittanut, mutta eipä ne päivystykessä kirjota. Kova hinku ois töihin, muttei terveyden kustannuksella.
Otsaontelotulehdus ja poskiontelotulehdus
töihinkö?
1
1185
Vastaukset
- sairastanut myös
Katsot voinnin mukaan, mutta minulla oli pitkä sairasloma, kun oli otsaonteloissa tulehdus ja se kipu oli kyllä ihan hirveä ja kolmas kuuri vasta rupesi puremaan ja meinattiin jo porata "otsalohkoa", että saadaan se neste / räkä valumaan pois..
Onneksi kuitenkin lähti sen viimosen kuurin loputtua kaikki pois onteloista!
Joten sairasta kunnolla ja mielummin kotona ja ihan rauhassa..
Ja , jos yhtään pahenee kiputila otsassa ym. niin mene pian uudestaan lääkkäriin!
Paljon toipumisia sinne!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838