Kumpi parempi?

Volvoa harkitseva

Olen ajatellut hakevani Saksasta Volvo S80 D5 (185, 175 tai 205 hv.) versiona, mikä näistä olisi paras? Vuosimallista 2009 eteenpäin olevia autoja. Toisina vaihtoehtoina olen katsellut Bmw 530 D:tä samasta vuosimallista alkaen ja viimeisenä mielessä ollut vaihtoehto oli MB E 250 tai 350 CDI. Automaattina haluan ehdottomasti nämä.

Nyt kokemuksia tiskiin näistä autoista, että mikä olisi kestävin, suorituskykyisin suhteessa kaikkiin muihin ominaisuuksiinsa nähden ja turvallisuustaso?

Olen paljon kuullut Mersun nykyisestä laadusta, että se kannattais jättää laskuista kuulemma pois. Mersulla paljon sähkövikoja kuulemma, jotka sitten jättää tiellekin. Sekä moottoriongelmia. Bmw ja Volvo taitaa olla ainoat järkevät vaihtoehdot. Mitä mieltä olette? Nyt käytännön kokemuksia heiltä, joilla on näitä autoja ollut tai on?

3

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D5244T4

Kuvitteletko oikeasti löytäväsi D5 koneesta 2009-> 3 eri tehoversiota?

• pekka672

no tuo D5244T4 kommentti oli kyllä asiaton mutta siis en ole varma mutta minusta volvon uusi D5 on 205 hv ja 400 Nm

en tiedä mutta sanotaan että Volvo s80 on hinta-laatusuhteeltaan paras

ja sen lisäksi moottoria on kehuttu tehokkaaksi sekä katsastustilastoissa volvo s80 on ollut vähävikaisempien autojen kärkijoukossa

kun taas kuulemma saksalaisten autojen kohdalla kestävyys ja muut ovat romahtaneet vaikka kaikkien autojen laatujutut ovat huonontuneet mutta

minusta volvo s80 on noista autoista vähävikaisin ja joka suhteessa parempi

eli eikun Volvoa ostamaan ja peräti vaikka Exclusive varustehommalla jossa on hierovat ja tuulettavat etuistuimet ja esim. jääkaappia ja muuta kivaa :)

tosin muutkin varustejutut ovat hyviä ehkä se momentum olisi kohdallaan

toivottavasti päädyt volvoon enkä tässä viestissä puolustele volvoa vaan kerron vaan faktat

• 451515125

"sekä katsastustilastoissa volvo s80 on ollut vähävikaisempien autojen kärkijoukossa"

Ei saakeli, aika hyvä. Pitää ottaa puheeksi firman pikkukouluissa, jossa on tapana muutenkin puhua pelkkää p*skaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1191
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1092
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe