Aina kun koko perhe on koolla ja vieraita tulee, niin niitä pitää kätellä.. Lehahdan aina niiin tulipunaseksi, sekoan sanoissa ja muuta.. Nolottaa kun muut katsoo mua sillon ku tervehin.. Tää on oikersti tosi ahdistavaa ja oon jo monta kertaa paennut tälläsiä tilanteita. Nyt jouluks tulossa vieraita ja pelkään jo nyt!!! OON 17v tyttö, oisko jollain jotain vinkkejä?! Oisin niiiin kiitollinen!!
Mikä tähän tepsis?
ujostelijapunastelija6#
2
153
Vastaukset
- qqweruuo
Mulla vähän samaa ongelmaa myös. Ei mulla muuta kuin että ole vaan omaitsesi..niin mäkin yritän tehdä mutta vaikeaa se on.
- päivää vaan sulle
Jos suinkin voit harjoitella äitisi, isäsi tai kaveridesi kanssa niin siitä tulee rutiini. Tätä rutiinia tarvitaan jatkossa kun tapaa uusia ihmisiä, eli opettelu ei edes mene hukkaan.
Käsiä löytyy monenlaisia, kosteita, kuivia, velttoja, tiukkoja ja asiallisia. Jännittää monia muitakin, eli ei se ole helppoa kaikille vaikka se ei edes heistä näkyisi päällepäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1814193"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?892740Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am1322229Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p782196- 192021
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark52019Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.281970Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m201793Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1251793- 831777