En nyt tiedä tuliko tämä ollenkaan oikeaan paikkaan, mutta...
Mistä johtuu että lisätessäni kuvia Photobucketiin ja katsoessani ominaisuudet niin tiedostojen koko on muuttunut huomattavasti pienemmäksi, esim. pieni 14 kB:n kuva saattaa olla vain 7 kB:tä. Olen kokeillut eri koneilla, Winukalla ja Ubuntulla ja tein uuden tilinkin Photobucketiin.
Olisiko vastaavaa paikkaa, mielellään sellaista missä pystyy luomaan kansioita ja tiedostonimet pysyvät samana kuin koneella (ei mitään tyyliin tinypic, mikä nimeää tiedostot ihan siansaksaksi)? Vai onko tähän Photobucket-ongelmaan ratkaisua, sitä kun mielelläni käyttäisin?
Kuvan koko muuttuu
Raivotar2
1
135
Vastaukset
- loudspeaker
Ainakin ImageShacissa voi valita koon johon sivu muuttaa sinne ladatun kuvan, ihmettelin sitä itsekkinkun kuvien koko muuttui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.693254Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6885- 84879
- 34810