Miten elämänne loppuminen vaikuttaa kotikatuunne?

se hänelle kertokaa

Onko se yhtä tyhjä kuin ennenkin?
Vai jääkö sieltä jotakin puuttumaan, kun ette enää itse ole paikalla?

12

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh.heh.

Ei mitenkään. Mikä vaikuttaa mihinkään, ei mikään.

• Luulen että kylätie on entistä hiljaisempi sen jälkeen, kun olen poissa. Jos jotain puuttuu, niin jalanjälkeni tien hiekasta tai lumesta.

• Pirre*

Jaha...vaikea sanoa itse, - ehkä ei vaikuta mitenkään...:(

• Kun en vielä tiedä mikä on se kotikatu kun elämä loppuu.
      Muutot ei liennee vaikuttaneet yhtään mitenkään menneisiin kotikatuihin. Ihmiset vaan niissä vaihtuneet.

• Tuskin mitenkään kun en paljoa naapurien kans seurustele,kattovat salusiinin raosta kun ampulanssi hiljaa keinahtelee ohitte.
      Korkeintaan pari sanaa vaihtavat ja ihmettelevät kuka oli vuorossa.
      Kun tuuli käy ylitte jne

• Mlku

Yks vihtumoinen ukko häipyy maisemista.
      ketään en tervehdi--------KOSKAAN:

• Enpä tiiä. Tosin tänäänkin tein aihetta sivuavan eläinkokeen pysymällä poissa jokseenkin koko valoisan ajan. Nyt ei kun haastattelemaan kaikki tienoolla asuvat niin vaikutuksen saa selville...

• henrjii

Eiköhän siinä jonkimoinen pakkoliitos tule, tai ainkin veroäyrin korotus tule, kun perilliset on mualimalla.

• niin mitätön on

ihminen,,,,

vilkkaassa kaupungissa yhden ihmisen katoaminen pilviin tai paikkakunnan muutos ei näy yhtikäs mitenkään,
      raamatussa sanotaan:

" kun tuuli käy sinun ylitse
      ei sinua enään ole
      eikä asuipaikkasi sinua enään tunne "

• Näin talvella katoamiseni huomaisivat ensimmäisenä lintuystäväni kun ruokintapaikka olisi tyhjä.
      Voi olla että joku naapuri ihmettelisi kun autoani ei näy tiellä. Saattaisivat panna kesällä merkille kun en ole liikkumassa pyörän kanssa.
      Elelen omissa oloissani vaikka ei kehenkään ole huonot välit.

• Tältä kotitieltä on häipynyt tuon taivaisiin muutaman vuoden sisällä monta ihmistä. Elämä jatkuu, jäljelle jääneet asuvat yksin aikansa ja kuukahtamisensa jälkeen taloihin muuttaa jälkeläiset pesueineen. Niin toivottavasti meillekin.

Toivon että kaikkiin taloihin jää meistä pois nukkuneista hyvä, kotoinen henki.

• Itsestäni minun on vaikea sanoa, mutta aloin ajattelemaan vanhempiani.

Olimme tänään Kainuun museossa. Kainuun historiaa on kuvattu filmein, valokuvin, erilaisten pienoismallien ja taiteiloiden silmin nähtynä.

Pienoismalli Kajaanin keskusta kertoi kotikatujen muutoksesta. Kauniit puiset talot ovat väistyneet kivitalojen tieltä. Hiekkatiet saaneet asfalttipinnan.

Olisi sitä isävainaalla äimistelemistä jos palaisi ja Betfordillaan ajaisi eka liikennevaloihin. Saati ukilla, uskaltaisikohan Jaakko-ukki ajaa polkupyörällä autojen seassa.

Tälläistä tuli mieleeni tässä iltapalaa mutustellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      391
      4439
    2. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      17
      4243
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3779
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      114
      2807
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      10
      2457
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2272
    7. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1952
    8. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1928
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      123
      1870
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1439
    Aihe