Pakkasiltaa Keskiyölle! Tuossa tulin äitini luota oli loukkaantunut kaatunut, ja jo muutenki kaikessa vikaa. Selviääkö hän tämänkin kunnialla läpi?
Itse tässä juuri menen miehestä eroa lyhempi seurustelu ja pitkästä aikaa yritin siis seurustelua ei sovi mulle näköjään. Pitäisi löytää voimaa töihin lapselle ja nyt äitillekkin.. Pääsenkö minäkin nämä taas kunnialla läpi ja piristyn tulevaan.
Tuntuu minulta otetaan jokapuolelle voimaa huomiota. Mietin saanko minä hyvää huomiota mistään jaksaakseni taas taistella ja auttaa?
Tässä mietin kyllä teidänkin näkijät jotka täälä jaksatte vastata voimia, ja toivon, että enkelit auttaa teitä, ja antaa voimaa.
KESKIYÖ
4
70
Vastaukset
Hei
sinähän saat aina lisää voimia, kun autat lähimmäisiäsi! olet kiltti ja uskollinen ihminen, kyllä sinä saat siitä energiaa ja menet taas eteenpäin.
tuo kohtaamasi mies ei tainnut olla se ihana ihminen, jonka kanssa olisit voinut jakaa elämäsi. ihan hyvä, että huomasitte jo ajoissa erilaisuutenne. mutta katsotaanpa tästä eteenpäin.
äitisi jaksaa vielä, hän on vahvaa vanhaa sukua, jossa ei luovutettu ja mentiin eteenpäin vaikka hampaat irvessä! mutta entinen miehesi on sairastunut, sinä ajattelet häntäkin huolissasi.
toivot onnea omaan kotiisi, et ehkä huomaa että sehän on jo siellä! sinulla on kotona hyvä olla ja olet sinut itsesi kanssa. eikä raha-asioissakaan ole huonoa energiaa, voisit vaikka ostaa itsellesi arvan ja katsoa mitä talvi tuo mukanaan. näen sinut lumisateessa iloisena ja posket punaisina. sinä pääset toiveesi kanssa yhteen. unelmoi joka ilta nukkumaan mennessäsi siitä haaveesta, mikä on kaikkein lähinnä sydäntäsi. ja nyt en tarkoita ihmissuhteita. vaan ihan sinun omaa haavettasi, mikä maksaa rahaa. nukahda hyvin mielin sen ajatteluun ja sinä saat sen.
saat hyvän viestin, mikä parantaa oloasi ja helpottaa pelkojasi pitkäksi aikaa.
ja hyvää joulua sinulle!!
t. Keskiyö- Voimia pois---
Kiitos Keskiyö! Aivan ihana olo tuli.
Hei
kerron vielä tuohon vanhan tarinani, jolloin minulla meni tosi huonosti.
olin lukenut paljon kirjoja positiivisesta ajattelusta ja ajattelin kokeilla sitä itsekin. siis hahmotin nuo valkoiset raamit eteeni aina sängyssä nukkumaan mennessä. niiden raamien sisään piirsin sen kuvan, mitä oikein kovasti toivoin. ja arvaa miten kävi??
sain uuden asunnon ja se oli juuri samassa kerroksessa, kuin ystävänikin asunto. se oli juuri sellainen kuin olin kuvaillut! se siis toimii, sen alleviivaan. kehitä vain se yksi ja tärkeä kuva, laita se valkoisiin raameihin ja nukahda rauhallisin mielin.
ajatuksen voima on valtava. kaikki asiat maailmassa lähtevät pienestä ajatuksesta, ideasta. kun se on positiivinen, eikä halua kenellekään pahaa, se toimii. toivoisin, että kerrot myöhemmin miten sinun toiveesi kävi.
t. Keskiyö- Voimia..........
Huomenta ! Uskon tuohon keskiyö. Minulla joskus onkin ollut aika usein mielikuvituksessa että jos niin ja tapahtuisi minulle eli mitä voin toivoa ei liikaa vaan kuvittelen juuri ennen nukahtamistani, että miten onnellinen lapsenikin olisi, kun muuttaisimme lähemmäs töitäni hänen kouluaa. Mitä siihen tarvittaisiin jollakin voitolla järjestän päässä näitä asioita, että kun näin olisi en tarvitsisi enempää. ennemmin arkiasiat kunossa toivon kuin kuin jokin mm.. mies vierellä. Liikaa ei kukaan saa . Osaan tietysti ottaa asiat näin kun iäkkäänä saanut vielä lapsen, jonka kanssa elelly tässä yli 10 vuotta.
Varmaan teille sanottiin tuotiin minun unelma paremmasta josta uneksin.
Niin Hyvää tulevaa Joulua ja Uutta vuotta.Kiitos tuli vielä parempi olo. Ilmoittelen jos näin minulle käy:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2953657BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62445Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2692289- 682119
- 761784
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3641457MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/301268Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1921143- 661123
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko341122