Olin Herttoniemessä Forenomin Hotellissa yhden yön.
Nyt Forenom laskuttaa minua lisää 175,80€ pöydän puhdistamisesta!
Kallista on pöydän puhdistus!
Forenom hotelli!
4
793
Vastaukset
- Anonyymi
Yrjösitkö pöydälle? Paljonko maksaa yrjö taksinpenkille? Selviääkö alle parin sadan?
- Anonyymi
Forenom Herttoniemi on mainiolla paikalla lähellä metroa ja palveluita. Voi suositella.
- Anonyymi
Vaikka onkin hyvillä paikoilla hotelli en mene ko hotelleihin. Ihmetyttää miksi pitää lähettää valokuva henklöllisyystodistuksesta/passista. Tämä tieto tulee sen jälkeen kun huoneen on maksanut. Olisi reilua ilmoittaa ehdit ennen hotellihuoneen maksamusta.
- Anonyymi
älttäkää Forenomia. Nyt niillä on uusin villitys jättävät sopimuksen mukaiset takuumaksut palauttamatta vuokraajan jälkeen. Salakuvaavat ja nauhoittelevat kameroilla asukkaitten asuntoja ja julkaisevat netissä intiimejä kuvia asukkaista. On jopa kiristettykin joitain jotka erehtyivät Forenomin vuokralaisiksi. Poliisille tihkuu rikosilmoituksia joka päivä. Oikeudenkäynnit ja korvausvaatimukset tälläistä rikollista Forenomia vastaan on aikaa vievää ja kallista. Lukekaa ihmiset lukekaa valistusta tästä
https://forenom-kokemuksia.blogspot.com/2019/09/karvaita-kokemuksia.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713