Löytyykö täältä joku ystävällinen ihminen, joka on oikeutettu ostamaan VR:n 10e lauantaimatkoja ja voisi ostaa minulle ja kaverille näitä lippuja yhteensä 4 kpl. Raha tietenkin liikkuu ennenkuin mitään ostetaan! Itse mokasin, enkä älynnyt aktivoida sähköistä uutiskirjettä ajoissa :(
Kympin lauantaimatkat
6
364
Vastaukset
- köynel
Onko VR:llä tällä hetkellä myynnissä kympin lippuja? Ymmärtääkseni tarjoukset vaihtelevat. Tämän päivän tarjous oli 1,50 Tampere-Hämeenlinna, huomenna on joku muu tarjous.
Rekisteröidy Veturiin ja näet tarjoukset itse:
http://www.vr.fi/fi/index/veturi/edutjatarjoukset.html Jos on ollut Veturin asiakas ja on saanut postitse uutiskirjeen, jonka jälkeen on aktivoinut sähköisen uutiskirjeen, voi ostaa joulukuun ajan kympin lauantaimatkoja.
- Veturilainen
Kympin lauantai-matkojen myynti loppui jo lokakuussa vaikka matkustusoikeus jatkuu joulukuun puoleenväliin.
Se on VR tätä nykyään. Jos et pysty ostaman lippu monta kuukautta etukäteeen jää hyvät tarjoukset saamatta.- ovngdnf
Hyvät on tarjoukset ja VR on tullut matkustajaa vastaan reilusti yli puolen välin niin vittu vieläkin jengi itkee.
Vaikka sais ilmatteeks matkustaa ja pullakahvitkin tarjottais joka päivä niin te untot itkisitte varmaan sillonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565