Olen ajatellut tilata Kontrolli-lehteä. Kertokaa mitä saa rahalla, montako numero vuodessa, miten kutsutaan koulutustilanteisiin jne?
Miten minun henkilötiedot käsitellään? Olen yrittänyt etsiä www.kontrolli.fi sivuilta mutta en ole löytänyt vastauksia.
Kun siinä joku sanoo että lehti rahoitetaan tilausrahoilla niin mitä tapahtuu jos ei tulee tarpeeksi tilauksia?
Kertokaa, kiitos, koska olen erittäin kyllästynyt Turvallisuus-lehteen.
Mitä saan kontrollista 50 €:lla?
5
1870
Vastaukset
- Nykyinen vaksi
Taitaa tämä olla ihan väärä paikka kysellä noita tietoja? Eikös siellä sivuilla ole yhteystiedot mistä noita asioita voi kysellä?
Vai yritätkö kenties jotain provon tapaista? ;D- kale
En ole saanut vastauksia kontrolli sivuilta. Miten tämä voisi olla provo? Kerro nyt miten oikeasti ajattelet!
Taidat olla vainoharhainen, kai lekurisi on kertonut mitä se paranoia oikeasti on?
"Nykyinen vaksi", onko se sinun kutsumanimi siellä suljetulla osastolla? - voi vita
kale kirjoitti:
En ole saanut vastauksia kontrolli sivuilta. Miten tämä voisi olla provo? Kerro nyt miten oikeasti ajattelet!
Taidat olla vainoharhainen, kai lekurisi on kertonut mitä se paranoia oikeasti on?
"Nykyinen vaksi", onko se sinun kutsumanimi siellä suljetulla osastolla?lue vähän niitä kontrollin sivuja siellä lukee muunmuassa että lehtitilaus on 30€ ja sillä saa 4 numeroa vuodessa. 50€ hintaan saat lehden, plus lisäksi jäsenyyden suomen turvakoulutusyhdistykseen joka järjestää kursseja. Jäsenenä saat kurssit ale-hintaan.
- Nykyinen vaksi
kale kirjoitti:
"Nykyinen vaksi", onko se sinun kutsumanimi siellä suljetulla osastolla?Mistä tiesit, että olen suljetulla osastolla? ;)
Täällä suljetulla osastolla potilaat kutsuu minua nimellä "Herra Vartija"! Taidat Kale olla jokin meidän asukeista, joka on livahtanut salaa atk-päätteelle? :)
- ...
mitä se tänne kuuluu? Kysy sieltä kontrollista. http://www.kontrolli.fi/index.php?option=com_philaform&Itemid=35&form_id=2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658