Olen menossa k-marketteihin extraajaksi töihin ja mietin mitä muita työtehtäviä työhön kuuluu kassalla olon lisäksi? Tähän asti olen ollut R-Kioskilla töissä missä hoidin kaikki kioskin työt rayn koneiden tyhjennyksistä ja lehipalautuksista aina kuorman vastaanottamiseen ja purkamiseen saakka. Puhumattakaan kaikenlaisista viikkoseurannoista ja sellaisista.
Vastaukset 2
- kassalla ei vaan oll
Kaikki mahdollinen etupihan hiekoituksesta lastauslaiturin lakaisuun - kaikki työnantajan määräämät työt. Ei sinne erikseen palkata kassan näpyttäjää. Kaikki työt tehdään.
- hoitaa homman
saat valmistautua monenlaisiin askareisiin. itse olen vuosia työskennellyt juuri k-marketissa ja työtehtäviä on loputtomiin. en valita, sillä en varmasti viihtyisi jos joutuisin aina tekemään samaa hommaa esim. istua 8h kassalla tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1161084
- 116851
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 38454
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93441- 36423